***

5.7K 409 29
                                    

Saat'in, tik-tak sesi kullaklara hücum ediyor, duvarlardan yansıyarak yankı yapıyordu. Taehyung, bir buçuk saattir ayakta duruyor, kendini yoruyordu. Jeon Jungkook'un, teklifini reddettiği için pişmandı. Çünkü;bacaklarını hissetmemeye başlıyordu. Bu da onun yorgun düşmesine sebep oluyordu.
"Bay Jeon?" dedi, yorgun sesi ile.
"Ağzın değil, elin çalışsın."
Taehyung, oflayıp işine geri döndü.

°°°°°°°°
01:58

Taehyung, yavaşça anahtarı yuvasına yerleştirip, kapıyı açtı. Ses çıkarmamaya dikkat ediyordu. Montunu çıkarttıktan sonra askılı aştı. Yere doğru eğilip, dışarıdaki yağmur yüzünden çamur olmuş Converse'lerini çıkarttı. Parmak ucunda salona doğru ilerledi, Taehyung.
"Neredeydin?"gelen, erkeksi ses ile arkasını döndü.
" İşteydim, Namjoon Hyung."
"Bu saatte kadar?"
"Dosyalar ile uğraşıyordum, geç geldiğim için üzgünüm."
"Özür dilemene gerek yok, Taehyung."
Kafasını, doğrular anlamda salladı. Ve odasına doğru ilerledi. Sarı pijamalarını giydi, yatağa doğru ilerledi. Uykusu olduğu için, zorlanmadan uyudu.

°°°°°°°°
4. Defa çalan alarm ile uyanan Taehyung, yataktan fırlayacak tuvalete girdi.
"GEÇ KALDIM, GEÇ KALDIM, LANET OLSUN GEÇ KALDIM."
Evin içinde bağıra, bağıra dolaşan bir Taehyung, vardı.
Dolabına elini atıp, eline geleni üstüne giydi. Evden çıkıp, otobüsü beklemeden koşarak, şirkete irerlemeye başladı. İnsanlara çarpmayı umursamadan koşuyor, arada çarptığı kişilerden özür diliyordu. Şirketin kapısına geldiğinde, asansör'u beklemeden merdivenlere yöneldi. Jeon Jungkook'un kapısına geldiğinde, durdu ve bir-iki nefes alıp sakinleşmeyi bekledi. Ve kapıyı tıkladı.
İçeri girdiğinde, Jeon Jungkook ona döndü. Sinirliydi, sadece sinirliydi.
"Senin, Senin yüzünden."
"Efendim geç-"
"Saat, 12:06. Senin, yedi de işte olman gerekiyordu. Ve senin yüzünden, o toplantıyı iptal etmek zorunda kaldım." dedi, sakin bir ses tonu ile konuşurken.
"Şimdi, sana bir sürprizim var. Beni takip et."
Oturduğu yerden kalkıp, ilerlemeye başladı. Şirkette görmediği bir kapıya ilerledi, Taehyung. Kapıyı açtı, içeri girmesini  bekledikten sonra rahat kapıyı arkasından  kapattı.
Jeon Jungkook, ışığı açtığında odanın ortasında bir masa ve masanın üstünde duran onlarca dosya.
"Bunlar toplantı konuları. Eğer, herhangi bir hesap yanlışı olursa gerisini sen düşün."
Odadan çıkıp, kapıyı sertçe çarptı. Artık odada, Taehyung, ve sayfalarca kağıt parçası vardı.

Bölüm kötüydü, üzgünüm. Çok beklettiğim içinde, üzgünüm.
Lütfen, oy vermeyi unutmayın ^^
merveyildizarmy Sen istedin diye bebeğim :")

'feminine secretary' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin