Leo liep naast zijn vriendin, Calypso. Nou dat was een understatement. Calypso was niet alleen Leo's vriend, ze was ook zijn crush.
Maar Leo wist dat het eenzijdig was. En hij wist dat hij Calypso niet ongemakkelijk kon maken. Vriendschap eerst, gevoelens op de tweede plaats.Ze liepen de gang door, praatten wat en Leo verstarde. Hij zag Octavianus, waaraan hij veel geld schuldig was. "We moeten ons verstoppen." Leo vertelde Calypso. "Octavianus kan me niet zien."
"Wat heb je gedaan?" Vroeg ze hem.
"Het maakt niet uit." Hij keek rond en zag de kast van de conciërge, een beetje geopend. Hij opende de deur en trok Calypso naar binnen.
"Hallo! Waarom verstop ik me met jou? 'Vroeg ze terwijl ze haar armen over elkaar sloeg.
'Sorry, in paniek.' Hij zuchtte. 'We moeten hier gewoon zijn tot hij de hal opruimt.'
Calypso keek hem boos aan. "Wat heb je gedaan, Leo?""Eh, wel, ik heb misschien geld van hem geleend en ik heb het nog niet." Leo krabde achterover.
'Heb je geld van hem geleend? Hoe veel?!"
"Eh, een paar honderd dollars."
"HONDERDEN? LEEF ZIJN JULLIE KRANKZINNIG ?! "
"Nee ... mijn moeder had een tekort aan huur en we hadden het geld nodig ..."
"Leo! Het is niet jouw taak om je zorgen te maken over geld. '
'Maar ik ben het gewoon en mijn moeder. Ik wilde haar helpen. '
Calypso zuchtte, wetende dat Leo van zijn moeder hield en alles voor haar zou doen.De bel ging over om de nieuwe periode te starten."Laten we gewoon gaan." Zei Leo terwijl hij aan de knop draaide, maar dat gebeurde niet. "Oh Oh."
"Wat bedoel je, oh?"
"Eh, ha, de deur is op slot." Hij lachte ongemakkelijk.
'Je maakt toch een grapje?' Ze liep naar haar toe om het zelf te proberen en duwde op de deur. "Kom op! Ik heb een test! "
"Calypso, ontspan. Laat me proberen de deur naar beneden te slaan. 'Hij rolde zijn mouwen op.
Ze liep weg en zag Leo de deur inslaan en op de grond vallen. "Nu we weten dat dat niet werkt, moeten we gewoon op de deur kloppen tot iemand hier is."
"Deze hal is leeg deze periode." Leo vertelde haar terwijl hij zijn hoofd hield.
Calypso zuchtte en knielde naast hem neer. "Even kijken." Hij bewoog zijn hand en er vormde zich een kleine hobbel."Je hebt geluk dat je een harde kop hebt." Zei ze. "Je bent oke."
Leo zuchtte. "We kunnen hier gewoon blijven zitten totdat de conciërge ons vindt." Ze ging naast hem zitten. 'Wat wil je dan veertig minuten doen?'"Ik weet het niet, praat?"
Ze keek hem aan. 'Je zou tot mij kunnen komen voor het geld in plaats van voor Octavianus.'"Ik wou je er niet mee lastigvallen."
"Dat ben je niet. En ik ben tenminste niet zo eng als Octavian. Maar hier is de deal, ik kan je het geld lenen dat je Octavian schuldig bent en dan ben je me het geld terug verschuldigd. '
"Werkelijk? Dat zou geweldig zijn! Je bent de beste Calypso! "Hij omhelsde haar.
Ze glimlachte en kuste zijn wang. "Natuurlijk ben ik dat."Leo glimlachte en keek haar aan. Hij duwde een deel van haar haar naar achteren en zijn hart ging sneller. Ze keek naar Leo. "Leo, kan ik ..."Ze was nog niet klaar voordat zijn lippen tegen de hare gedrukt waren. Ze kuste hem gretig terug.Ze hoorden de deur niet eens open.Iemand schraapte hun keel en de twee sprongen. "Zouden jullie niet in de klas moeten zijn?"De twee sprongen op en liepen snel naar buiten.
..........................................................................................................................................
hey ik vindt dit een geweldige ship em ik hoop dat dit verhaal goed was
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx likepercyjackson
JE LEEST
pjo/hoo one-shots aanvragen:open
Fanfictiondit is een boek met percy jackson en heroes of olympus one shots het bevat van alles percabeth jasiper caleo frazel thaluke eventueel als jullie willen solangelo of reynico en natuurlijk ook andere ships kom gerust met ideeën en ik zal ze schrijven...