hey! ik had deze oude one-shot van 4 jaar geleden nog in mijn kladblok staan!
dus sorry voor de slechte vertaling ik gebruikte destijds nog een andere vertslmethode om mijn verhalen van engels naar nederlands om te zetten
ik hoop dat je hem nog steeds leuk vindt
ik opende dit boek om een aanvraag te schrijven en zag deze oude one-shot in het kladblok en toen opende ik hem en zag afbeelding hierboven^en wow had ik even een vloed aan herinneringen!
ik weet nu eindelijk waarom de woorden ¨desperate times¨ door mijn hoofd gaan bij het zien van een golfstick
................................................................................................................................................................
Thalia was nerveus. Ze heeft Luke niet gezien sinds ze in een boom veranderde. En nu hoorde ze dat hij voor Kronos werkte.
Toen de angstaanjagende rit op de pegasi voorbij was, plantte ze haar voeten op de prinses Andromeda, blij dat ze op iets solide was. Ze liep rustig rond het schip, op zoek naar haar vriend. Ze liep op pin en naalden terwijl ze de monsters rondom haar zag. Ze was zo stil als ze was en kon hem horen. "Breng ons terug op koers!" Ze hoorde Luke blaffen. Ze liep op weg naar de bevelen die blaften.
Luke's rug was naar haar toe en hij trok zich terug door een deur. Thalia zorgde ervoor dat de kosten helder waren voordat hij de deur binnenglipte waar Luke doorheen was gegaan. Het was een klein kantoor dat van hem was. 'Luke.' Zeide ze om zijn aandacht te trekken.
Hij draaide zich om en keek haar aan. "T-Thalia?" Zijn hart klopte. Hij kon het niet geloven. Ze liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. "Ik kan het niet geloven."'Ik ook.' Hij omhelsde haar. "De laatste keer dat ik je zag, was je een boom."
"Ik weet. Ik ben geen boom meer. 'Ze keek hem aan. "Annabeth, Percy en Grover hebben het Gulden Vlies en zijn weer tot leven gebracht."
Luke kromp ineen bij Percy's naam. 'Heeft de Fleece je teruggebracht?'"Ja. Luke, het zijn goede mensen. 'Ze vertelde hem. Hij keek haar aan in de ogen. "Thalia, ik ben zo blij dat je terug bent. Ik heb je zo gemist.""Het is jaren geleden, nietwaar? Je ziet er veel ouder uit. 'Ze glimlachte.
"Ja, het is zo'n lange tijd geweest." Hij stemde toe. "Thalia, er is zoveel dat ik je wil vertellen."
"Wat wil je me vertellen?" Vroeg ze.
Luke keek recht in haar blauwe ogen. "Ik heb altijd gewenst dat ik je kon kussen.""Kus me?" Vroeg ze.
Hij knikte en leunde naar beneden om haar te kussen. Thalia voelde alsof er vonken door haar heen gingen, letterlijk. Ze hield ook veel van hem. Luke legde zijn armen om haar middel en trok haar naar zich toe. Hij kon voelen dat hij hard werd.Thalia sloeg haar armen om zijn nek, trok hem naar zich toe en voelde vonken waar zijn lichaam de hare raakte.Zijn handen zakten naar beneden tot aan haar achterste en gaven hem een lichte druk. Thalia hapte naar adem en Luke duwde zijn tong in haar mond. Thalia kreunde een beetje en hield ervan. Ze trok hem zo dicht als ze kon."Luke, kom alsjeblieft terug naar Camp." Fluisterde Thalia tegen hem.
Hij steunde en keek haar aan. "Ik kan niet teruggaan. Mijn loyaliteit is bij iemand anders. ""Luke, je loyaliteit is met een slechte Titan. Hij gaat de wereld vernietigen. "
"Hij zal de goden eindigen. Ik wil geen pion zijn. Je vader heeft je in een boom veranderd! '
Thalia heeft een back-up gemaakt. "Hij deed het om me te redden."'En wat doet hij voor jou? Domme dingen doen of vergeten dat we bestaan. '"Ze vergeten niet dat we bestaan." Ze debatteerde. "Ze gebruiken ons om hun strijd te voeren. Dat is alles waar we voor zijn opgeleid. We kunnen een leven hebben waarin we niet naar hen luisteren. "Zij schudde haar hoofd. "De goden zijn goede mensen. Ze weten wat het beste is voor ons en grijpen in wanneer dat nodig is. Ze zijn allemaal niet zo slecht. '
"Je vader is de leider. Hij is de slechtste! '
Thalia heeft een back-up gemaakt. "Fijn! Kom niet terug naar Camp met mij! Ik ... ik dacht dat je misschien terug zou kunnen komen en beseffen wat Kronos met je doet. Hij manipuleert jou! ""Hij is niet!"
"Hij is erger dat de Goden!"
"Ga van mijn schip Thalia af!" Schreeuwde Luke. "Uitstappen! De volgende keer dat je voet op dit schip zet, zul je niet uitstappen. '
Thalia voelde tranen in haar ogen steken. 'Dag Luke.' Ze liep het kantoor uit en ging op zoek naar haar pegasi...............................................................................................................................................................
hey ik weet het geen happy ending en een beetje tereurig maar hoe was het?
xxxxxxxxxxxxxx likepercyjackson
JE LEEST
pjo/hoo one-shots aanvragen:open
Hayran Kurgudit is een boek met percy jackson en heroes of olympus one shots het bevat van alles percabeth jasiper caleo frazel thaluke eventueel als jullie willen solangelo of reynico en natuurlijk ook andere ships kom gerust met ideeën en ik zal ze schrijven...