Γύρισα να τον κοιτάξω ξανά!
Με κοίταξε και μετά ένας μουσικός της ομάδας τον έσπρωξε καταλάθος και μίλησαν μεταξύ τους...
Σόνια: Που ταξιδεύεις πάλι;
Πήρα μια βαθειά ανάσα και της απάντησα!
Ε: Στα όνειρα μου...
Σόνια: Είστε ομάδα πλέον... Δεν πρέπει να τον σκέφτεσαι ερωτικά...
Ε: Εύκολο να το λες.
Πήγα πιο εκεί και έκανα πρόβα το χορευτικό γιατί είχα και ανχος (κάνανε την τελευταία πρόβα δηλαδή ήταν όλοι μαζί, όχι μόνος του ο κάθε ένας όπως πριν..)...
«Βγαινετε σε 10 λεπτά!»
Πηγαμε σε ένα δωμάτιο και αλλάξαμε!
Βάλαμε αυτά👇
(Εκτός από το καπέλο και την τσάντα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ😂)
Και βγήκαμε στην σκηνή...
Καλά ως εδώ!!
Σε λίγο βγήκαν και οι ΜΜ❤️.
Η Σόνια μου είχε πει να κοιτάω ευθεία!
Πώς να κοιτάς ευθεία όταν είσαι μόλις λίγα μέτρα μακριά από τον Μάρκους;😍
Τέλος πάντων... Μετά από περίπου... Μια ώρα... Τα φώτα σκοτείνιασαν και εμείς φύγαμε από την σκηνή, αφήνοντας τους ΜΜ να πουν κάποια ακόμη τραγούδια... Μετά από δύο κομμάτια θα ανεβαίναμε πάλι!
Ήπια νερό και έκατσα σε μια καρέκλα...
Άνοιξα το κινητό μου και έστειλα στην Σταυρούλα...
Εγώ: Αγάπη;
Περίμενα λίγο αλλά δεν απάντησε...
[Στο τέλος της πρόβας!]
Όλοι έφυγαν και ξεκίνησα με τα πόδια για το ξενοδοχείο που κλείσαμε...
Αφού έφτασα βρήκα το δωμάτιο μου, άφησα τα πράγματα μου στην άκρη και πήρα μια πετσέτα και μπήκα για μπάνιο!
Αφού τελείωσα, φόρεσα μια φόρμα, ένα κοντομανικο και στέγνωσα με το πιστολάκι τα μαλλιά μου!
Τα έμασα μια ψηλή κοτσίδα (μετά από κάμποσες προσπαθειες💁😂😂)
Έβαλα μια μαύρη ζακέτα, τα παπούτσια μου και πήγα να κατέβω κάτω αλλά... Είδα αρκετές φανς μαζεμένες έξω από το ξενοδοχείο αυτό σημαίνει δύο πράγματα...
1. Ότι οι ΜΜ είναι στο ίδιο ξενοδοχείο με εμένα...
2. Ή έχουν μπει στο ξενοδοχείο... Ή τώρα μπαίνουν.
Δυστυχώς ή ευτυχώς...
🔸🔸🔸🔸🔸🔸
Μόνο εγώ νομίζω ότι δεν θα γράψω τίποτα στις εξετάσεις στα μαθηματικά φέτος;😢(Το είχα γράψει τον Ιανουάριο το κεφάλαιο και ακόμα ισχύει αυτό👆😅)
Έκανα παρέλασηη😍
YOU ARE READING
His dancer.
FanfictionΜετά απο μια στροφή, τα ματια της σταμάτησαν σε εμένα! Σταμάτησε να χορεύει και με κοιτούσε... Τότε χαμήλωσε το ηχείο της... Ε: Γιατί σταματησες; Μ: Συγνώμη... Δικό μου λάθος... Πήγε να φύγει από την σκηνή, αλλά ανέβηκα πάνω και την σταμάτησα! [..🥀...