9°🥀

268 22 33
                                    

[Μετά από τέσσερις μέρες]

Αυτές οι τέσσερις μέρες περνούσαν τόσο αργά... Κυριολεκτικά.

Δεν είχαμε άλλη επαφή μεταξύ μας. Τον άφησα να πάρει όσο χρόνο χρειαστεί...

Η πόρτα χτύπησε και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.

Σ: Να μπωω;

Ε: Ναι.

Μπήκε μέσα και έκλεισε την πόρτα πίσω της!

Σ: Τι κάνεις;

Ε: Καλά...

Σ: Έχω ένα δώρο από κάποιον, για εσένα!

Ε: Άφησε το εκεί. Δεν έχω όρεξη...

Είπα και κοίταξα το πάτωμα.

Σ: Έιιι, τι έγινε;

Ε: Είναι τόσο αδιάφορος Σόνια. Έστω ας μου πει "Τελείωσε, ως εδώ ήταν" κάτι! Δεν μπορώ άλλο περιμένοντας κάτι που δεν θα έχω ποτέ μαζί του. (Πςς αυτά είναι👌🏻)

Σ: Σε σκέφτεται! Σε σκέφτεται πάρα πολύ έντονα και συνέχεια. Γι'αυτό δεν ξέρει τι να κάνει.

Ε: Ναι καλά... Που το ξες εσύ;

Σ: Ορίστε!

Μου έδωσε ένα κουτί.

Το άνοιξα!

Μέσα είχε ένα τριαντάφυλλο και ένα μικρό φακελάκι! Το κουτί μύριζε το άρωμα του!

Έβγαλα το τριαντάφυλλο και το μύρισα. Φρέσκο είναι😻

Το άφησα στα πόδια μου και πήρα το φακελάκι.

Το άνοιξα και μέσα είχε ένα γράμμα και μια πέτρα σε σχήμα καρδιάς!

«Συγνώμη για την αναμονή και τον χρόνο που μας αφαιρώ. Ξέρω πώς νιώθεις... Το ένιωσα και εγώ! Συγνώμη ξανά για όλα. Πήρα την απόφαση μου... Θα με πονέσει όσο θα πονέσει και εσένα αλλά... Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι εγώ θα είμαι καλά ενώ οι άλλοι θα πονάνε. Γι'αυτό... Καλύτερα να μην έχουμε άλλες σχέσεις, πέρα από τις φιλικές. Το ξες ότι θα είμαι εδώ για οτιδήποτε χρειαστείς!»

Τι; Δηλαδή... Αυτό ήταν;

Σ: Τι λέει;

Με ρώτησε ανυπόμονα με ένα χαμόγελο...

Της το έδωσα χωρίς να μιλήσω.

Το χαμόγελο της έσβησε...

Πήγα στο μπάνιο και άρχισα να κλαίω.

Σ: Αγάπη μου...

Έκατσε έξω από την πόρτα.

Σ: Ξέρω ότι σε πόνεσε πολύ αυτό... Απλά... Θέλω να σου πω κάτι και μετά αν θέλεις φεύγω, να σε αφήσω να το σκεφτείς και να καταλάβεις τις σκέψεις του...

Έκανα ησυχία για να ακούσω.

Σ: Αν δεν σε αγαπούσε δεν θα καθόταν να το σκεφτεί! Δεν θα άφηνε την ψυχολογία του να πέσει. Και... Θα έβγαινες από την ομάδα αν ήσουν απλά μιας μέρας για αυτόν καρδιά μου!

Έφυγε.

Μου ήρθε μήνυμα!

"Η ομάδα θα πάει στην Νορβηγία και μετά θα ξεκινήσει το τουρ."

Νορβηγία ε;

🔸🔸🔸🔸🔸
Έχετε να μου προτείνετε κάποιες ιστορίες εδώ στο wattpad;📖💖

(Και παρακαλώ όχι όπως στο προηγούμενο που γράψατε "συγγραφείς" μόνο επειδή είναι φίλοι σας🙏🏻)

His dancer.Where stories live. Discover now