2°🥀

325 28 72
                                    

Ηταν τελειααα! Εβγαζα βίντεο και φωτογραφιες όπως όλοι εκεί!

Και ήρθε και η σειρά για το first kiss επιτέλους (:

Κοιτούσαν τριγύρω τα σηκωμένα μας χέρια και... Σταμάτησαν προς το μέρος μας...

Τ: You?

Χαμογέλασε!

Ε: Εσένα λέει ή εμένα μαρή;

Είπα μέσα από τα δόντια μου σκουντωντας την Σταυρούλα!

Στ: Δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα, κοίτα τον πώς κοιτάει😍!

Μ: Uhm... Girl? Do you want?

Είπε με ήρεμο τόνο κοιτάζοντας με.

Στ: Εσένα κοιτάει!

Ε: U-u-um... Yes of course😍.

Ένας κύριος με βοήθησε βγάζοντας με από το "πλήθος" και έτρεξα στην σκηνή!

Αγκάλιασα τον Μάρκους σφιχτά και άρχισα να κλαίω... Έβαλε το χέρι του στην πλάτη μου και με χάιδευε απαλά!

Μ: Please don't cry!

Με έβγαλε από την αγκαλιά του και μου χαμογέλασε!

Μετά με άφησε και πήγα στον Μαρτινους!

Τον αγκάλιασα σφιχτά και αυτόν!

Τ: Heyy!

Ε: He-heey

Χωριστηκαμε και μου έδειξαν την καρέκλα που θα καθόμουν...

Έκατσα και το τραγούδι άρχισε. Δεν κοιτούσα τον κόσμο, μόνο αυτός τους δύο! Γιατί αν κοιτούσα το πλήθος θα πάθαινα ένα σοκ οπότε...

M: I was thinking about {...}

Ο αγαπημένος μου στίχος από όλο το τραγούδι! Κοιτούσα τα μάτια του και πέρασε το χέρι του γύρω μου!!

Μετά από λίγο με άφησε, πήγα στην άκρη της σκηνής και ήπιε λίγο νερό, όσο ο Μαρτίνους ήταν δίπλα μου και τραγουδούσε!

Ο Μάρκους ήρθε πάλι κοντά μας και όταν στάθηκε δίπλα μου του έπιασα το χέρι, το κράτησα σφιχτά ανάμεσα από τα δικά μου!
(Όνειρα, όχι αστεία...)

Με κοίταξε και μου χαμογέλασε!

Προς το τέλος τους τραγουδιού έδειξα την Σταυρούλα με το χέρι μου, ώστε να την δουν!

Ο Μαρτίνους την χαιρέτησε!!!

Και αφού τελείωσε το τραγούδι... Έπρεπε να κατέβω.

Κρατούσα ακόμα το χέρι του Μάρκους!

Εκείνος το γύρισε κάπως και έσφιξε το χέρι μου, βοηθώντας με να κατέβω από το κάθισμα!
(Νταξει, τώρα νιώθω όντως
πριγκίπισσα💁🏻‍♀️😹)

His dancer.Where stories live. Discover now