Κεφαλαίο 3

22 7 2
                                    

Ήταν 9:00 όταν ακουσα τον ήχο από το ξυπνητήρι μου και πετάχτηκα από το κρεβάτι. Μετά από λίγη ώρα  , αφού έψαχνα σαν μανιάκη τα ακουστικά μου κάτω από τα σκεπάσματα,  κατευθύνθηκα προς το μπάνιο.

Οταν κοίταχτηκα στον καθρέφτη , σαν κάτι να έχει αλλάξει πάνω μου φαίνομαι... χαρούμενη;

ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ

ΕΧΩ ΡΑΝΤΕΒΟΎ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΤΕΡ!!

Κατέβηκα ενθουσιασμένη κάτω και όταν συνειδητοποίησα ότι είναι Σάββατο τότε είναι που ολοκληρώθηκε η χαρά μου!

Τα περισσότερα Σάββατα η μητέρα μου πάει μία βόλτα , με τον Lucas έξω από το χωριό μέχρι το απόγευμα , για κάτι δουλειές με τις οποίες δεν ασχολούμαι , μιας και έχω δικές μου..

Όταν τελείωσα το πρωινό μου και τις καθημερινές δουλειές που έχω να κάνω έβγαλα τον Sumo στην πίσω αυλή αφού δεν προλάβαινα να τον πάω βόλτα.

Ύστερα πήγα στο δωμάτιο μου να  ετοιμαστώ. Έβαλα μία μαύρη κολλητή μπλούζα με ένα στιχάκι με άσπρα καλλιτεχνικά γράμματα απο μπροστά που έλεγε "falling asleep is a good habit"..

Σοβαρά στο πρώτο ραντεβού σου θα βάλεις αυτό;;

Αρχικά είναι δική μας άποψη ότι είναι ραντεβού μπορεί στην τελική να μην είναι καν τέτοιου είδους έξοδος...

Και ναι αυτο θα βάλω!

Μετά έβαλα το αγαπημένο μου μαύρο , κολλητό σορτσάκι , εκείνο με τα σκισίματα στο τελείωμα. Άφησα τα μαλλιά μου κάτω, το μονο που έκανα ήταν να τα χτενίσω δυο-τρεις φορές αφού μου αρέσει αυτός ο φυσικός κυματισμός που σχηματίζουν.

Make-up φυσικά και δεν έβαλα , δεν φοράω ποτέ,  κυριολεκτικά όλα τα δωράκια που μου έχουν πάρει, είτε η Nala (η κολλητή μου) , είτε η Θεία μου , δεν τα εχω χρησιμοποιήσει ποτέ.

Και να ήθελες  είσαι τελείως άχρηστη,  όπως να ναι θα τα έβαζες

..σωστό και αυτό

Πετάχτηκα οταν άκουσα το κινητό μου να χτυπάει με ένα νέο μήνυμα που είχα.

Κάρτερ :

* στις 10:00 να είσαι εκεί που έπεσα πάνω σου (😂)*

                                                       Εγώ :
                                              * Χαχαχα οκευ!*

Η ώρα ηταν 9:40 οπότε πρέπει να αρχίσω να περπατάω αφού θέλω να είμαι στην ώρα μου. Περνώ το κινητό μου και τα κλειδιά του σπιτιού και ξεκινάω.

2019 Where stories live. Discover now