Μετά από πολλές ώρες πάνω στην μηχανή , σταματήσαμε κάπου να ξεκουραστούμε και να φάμε.
Το μαγαζάκι είναι πολύ καλό , βρίσκετε στην μέση του πουθενά σε μια γωνιά ενός τετραγώνου , και θυμίζει fast food αλλά δεν είμαι σίγουρη.
Ο Κάρτερ πήγε απέναντι στο βενζινάδικο να βάλει βενζίνη και εγώ κάθησα σε ενα τραπεζάκι μέσα στο μαγαζάκι.
Μετά από λίγο ηρθε και ο Κάρτερ και έκατσε απέναντι μου. Κάτι μέσα μου ήθελε να κάτσει δίπλα μου.
Εγώ ήμουν αυτοοοό!
Μόλις μπήκε μέσα στο μαγαζί τον κοίταζαν όλες η κοπελες που ήταν μέσα σε αυτό. Δηλαδή ΕΛΕΟΣ
Και εσύ τον κοιτούσες
Άλλο εγώ..
Τέλος πάντων, όταν έκατσε μας πήρε παραγγελία ένας ευγενικός σερβιτόρος.
Εγώ πήρα μια Coca Cola γιατι δεν πεινούσα ιδιαίτερα ενω ο Κάρτερ πήρε ένα μπέργκερ με τηγανίτες πατάτες.Καθώς περιμέναμε το φαγητό και το ποτό μου ο Κάρτερ με κοίταξε παράξενα ..
"Λοιπόν.. για πες , ποίος ήταν ο λόγος που αποφάσισες να φύγεις από .. το σπίτι σου;"
Το μάγουλο μου ήταν ακομα κόκκινο απο το δυνατό χτύπημα της μητέρας μου και όταν το πρόσεξε ο Κάρτερ αυτό φάνηκε..θυμωμένος;
Έβαλα το χέρι μου πάνω στο μάγουλο μου για να αποφύγω τυχών άβολες ερωτήσεις.
"Έφυγα γιατί πάντα το ήθελα , και αλήθεια δεν μπορούσα να χάσω άλλο καιρό.. απλα ελπίζω να μην είμαι βάρος.."
Όταν τελείωσα την πρόταση μου ο Κάρτερ σήκωσε το βλέμμα του και συνάντησε το δικό μου, ήταν τόσο γαλήνιος και με έκανε να νιώθω ασφάλεια..
"Φυσικά και δεν είσαι βάρος , δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερη παρέα"
Είπε και ένα χαμογελώ σχηματίστηκε στο πρόσωπο του, καθώς εμφανίστηκαν και αυτα τα υπέροχα λακκάκια που απλα με ΤΡΕΛΈΝΟΥΝ..
θεε μου, ποσο σέξι μπορει να είναι ένας άνθρωπος δηλαδή ;;;;;
Άστα να παν..
"Σε ευχαριστώ" είπα και ανταπέδωσα το χαμόγελο
Τότε μετακινήσε την πλαστική καρέκλα του
προς την πλευρά μου και έκατσε σχεδόν δίπλα μου"Βολεύει καλύτερα έτσι νομίζω" είπε και μια τούφα απο την κορυφή των μαλλιών του έπεσε κοντά στα μάτια του..
ESTÁS LEYENDO
2019
Historia Corta"Το 2019 θα ειναι η χρονιά μου" είπε με τόση πίστη και ελπίδα, η 19χρονη Λουίζα καθώς έγραφε με πάθος στο σημειωματάριο με τους στόχους της για την νέα χρονιά Η Λουίζα ζει σε μια ξεχασμένη περιοχή του Τέξας με την οικογένεια της , και παρόλο που εχ...