Το πρωί όταν συνειδητοποίησα τι ακριβώς έγινε, δυσκολευομουν να καταλάβω τι νιώθω..
Είναι πολύ απλό, ΤΟΝ ΘΕΣ Ή ΟΧΙ?
Δεν είναι έτσι ξέρεις! ...τον θέλω..νομίζω.. εν ξέρω..ΑΧΧΧ δεν είμαι σίγουρη!
Όλα έγιναν τόσο γρήγορα και δεν πρόλαβα να σιγουρευτώ ότι τον θέλω..
Ναι γι'αυτό χθες βράδυ παραμιλούσες το όνομά του.. χεχε
Οο ΕΛΑ ΤΩΡΑ .. Εντάξει μ'αρέσει!
Τις σκέψεις μου διέκοψε η μητέρα μου , που φώναζε σαν μανιακή (οπως πάντα δηλαδή) για να κατέβω κάτω.
Σήμερα φεύγει ο Λούκας.. Και θα μείνω εγω εδώ.
Κατέβηκα κάτω και σήμερα το μόνο που είχα να κάνω ήταν να απλώσω τα ρούχα , τα οποία έπλυνα στο χέρι μιας και τοπλυντήριο χάλασε
Πόσα είναι τελος πάντων; τρία άτομα είμαστε όλο και όλο ΓΑΜΩΤΟ δηλαδή!
Έλα σιγά , σκέψου τότε που ήταν εδώ και ο Τζέιμς με τον Νίκολας..
Τελείωσα και με τις δουλειές και τώρα απλά καθόμουν και έπαιζα με τον Λούκας και τον Sumo εξω στην αυλή με μια μπάλα ποδοσφαίρου.
Ηθελε λέει ο Λούκας να μου δείξει κάτι καινούργια κόλπα που έμαθε. Πολύ τον χαίρομαι..
Πήγε ώρα 10:00 και είμασταν όλοι μαζί στην εξώπορτα να αποχαιρετήσουμε τον Λούκας
"Λου μου , θα μου λείψεις τόσο πολύ"
είπε και με έβαλε στην ζεστή αγκαλιά του.
Δάκρυα έπεσαν καυτά στα μάγουλα μου , με όλων των ειδών τα συναισθήματα .. κλαίω επειδή θα μου λείψει , κλαίω επειδή χαίρομαι για αυτόν και επειδή ... θέλω και την δική μου ελευθερία.. διαφυγή.. θελω να φύγω αλλα .. Δεν μπορώ."Και εμένα θα μου λείψεις πάρα πολυ"
Έφυγε και ξαφνικά ο χώρος άδειασε στα άτια μου, πλέον ειχε μείνει μόνο μια εκκρεμότητα που όλο την καθυστερούσα αλλα πλέον πρέπει να την κάνω..
.. η μητέρα μου έχει να κάνει μια επίσκεψη στην φίλη της την κυρία Βάννα. Άρα εχω λιγο χρόνο να της μιλήσω
Τότε ήταν που το πήρα απόφαση...
Έλα μπορεις να το κάνεις
Μπορώ να το κάνω."Μητέρα , θελω να σου μιλήσω"
"Αν είναι πάλι για το πλυντήριο , το έχω εμπεδώσει τόσες φορές που το είπες και σου είπα θα φωνάξω να το φτιάξουν"
YOU ARE READING
2019
Short Story"Το 2019 θα ειναι η χρονιά μου" είπε με τόση πίστη και ελπίδα, η 19χρονη Λουίζα καθώς έγραφε με πάθος στο σημειωματάριο με τους στόχους της για την νέα χρονιά Η Λουίζα ζει σε μια ξεχασμένη περιοχή του Τέξας με την οικογένεια της , και παρόλο που εχ...