Bohaterowie opowiadania są pełnoletni. Ostrzeżenie: występują sceny drastyczne i pornograficzne.
– Co u ciebie, Harry?
– Zabij mnie.
(...)
Wojna już dawno się skończyła. Podczas pamiętnej drugiej bitwy o Hogwart doszło do ostatecznego starcia między zwolennikami jednej i drugiej strony. Voldemort poległ i przegrał, zaślepiony swoją pychą, grzebiąc jakiekolwiek szanse na zwycięstwo swojego stronnictwa.
(...)
Ja próbuję odkupić swoje winy. Zawsze dobrze radziłem sobie z eliksirami i zielarstwem, więc zdołałem znaleźć posadę w szpitalu św. Munga. Pracuję tu tak naprawdę na zasadzie wolontariatu, otrzymując symboliczne wynagrodzenie. Mam wiele obowiązków; jestem jednocześnie fizjoterapeutą, pielęgniarzem i pomocnikiem od wszystkiego. Szczególną uwagę poświęcam zajmowaniu się ludźmi terminalnie chorymi, wśród których spotykam często ofiary moich dawnych ziomków, mających kiedyś za nic ludzkie życie.
(...)
Dzięki rozproszeniu uwagi atakujący od razu niemal zostali unieszkodliwieni przez obrońców szkoły, ale tego, co się stało, nie można przecież już było odwrócić.
(...)
Ale dzięki temu oczyszczałem się. Przeżywane przeze mnie katharsis pozwalało uciszyć wyrzuty sumienia i poczuć się lepiej z tym, kim naprawdę jestem. I stawanie się lepszym człowiekiem trwało do czasu, kiedy przydzielono mi nowy rewir.
(...)
Pewnego dnia wieczorem, w środku trwania mojego dyżuru, dotarłem do zapomnianego pokoiku 1408 na końcu zapomnianego korytarza w odległym skrzydle szpitala. Na drzwiach, oprócz numerka, znajdowały się tylko niewyraźne notatki, pewnie jakiegoś zmęczonego magomedyka. Wszedłem do środka.
(...)
Uciekłem.
(...)
Stałem jeszcze przez kilka sekund z zamkniętymi oczami, rozkoszując się błogim uczuciem przenikającym każdą komórkę mojego ciała.
(...)
Całe opowiadanie musiałam umieścić w osobnej książce przeznaczonej tylko dla pełnoletnich. Zapraszam wszystkich dorosłych do „Harry Potter 18+" po więcej wrażeń.
CZYTASZ
Harry Potter - Opowiadania
FanficOpowiadania, one-shoty związane z uniwersum Harry'ego Pottera. Różne parringi.