Part-5(Z+U)

5.6K 406 28
                                    


"ကိုကို....!..ကိုကို!!"

"Onm....ငယ္ေလး.."

"ဟိုဟြာေလ....ဟီး....ဒီည..Appaတို႔ အိပ္ရင္ေလ.......PaTae အခန္းထဲမွာ..Gameသြားေဆာ့ရေအာင္...ေနာ္..PaTaeနဲ႔လည္းတိုင္ပင္ၿပီးသြားၿပီ...ေဆာ့ရေအာင္ေနာ္..ကိုကို..."

"မနက္ျဖန္ေက်ာင္းပိတ္တယ္ေလ...မနက္ျဖန္က် တစ္ေန႔ခင္းလံုးေဆာ့လို႔ ရတာပဲကို...ဒီည မေဆာ့ပါနဲ႔ေတာ့လား.."

"......."

"ၿပီးေတာ့..Papagiက..အိပ္ခ်ိန္ကို..10:00လို႔ ေျပာထားတယ္ေလ...မိသြားခဲ့ရင္..Pa gi ရဲ႕ ေဒါသကို
.kookieလည္းသိေနတာပဲကို..ကိုကိုက kookieအတြက္ေျပာေနတာ.....kookieက..လိမၼာပါတယ္..ကိုကို႔စကားကို နားေထာင္ေနာ္..ဒီည သြားမေဆာ့နဲ႔ေတာ့..မနက္ျဖန္က်မွ...ကိုကိုနဲ႔ ေဆာ့မယ္ေလ..ေနာ္"

"မရဘူး!!!!kookieက ဒီညပဲ ေဆာ့ခ်င္တာ....ကိုကို မေဆာ့လည္းေန..kookieနဲ႔ PaTaeႏွစ္ေယာက္တည္းေဆာ့မယ္..ဟြန္႔.."

"Kookie!..."

"ကိုကို!!! ဘာမွ လာမေျပာနဲ႔ေနာ္.....kookie က ေတာ့ သြား ေဆာ့မွာ..ပဲ...ဟြန္႔"

ေျပာရင္း..ႏႈတ္ခမ္းကိုဆူ..ကိုယ္ကို ခ်ာခနဲ႔ လွည့္ကာ..ထြက္သြားသည္။..Jiminလည္း..စိတ္ဆိုးမိသည္..သူ႔အတြက္ေျပာေနတာကို..ဒီကေလး..နားမလည္...

"ေအး!!!!ၿပီးတာပဲ..လုပ္ခ်င္သလိုသာလုပ္!!..ညနက္သန္းေခါင္ေရာက္မွ...ငိုယိုၿပီး..ငါ့အခန္းထဲ..ေရာက္လာၾကည့္..ကန္ထုတ္ပစ္မွာ..Park Jiminတဲ့!!!!! တစ္Minတည္း႐ွိတယ္.....ဟြန္႔!!!!

Jiminစိတ္တိုစြာ..ေအာ္ေျပာလိုက္ေပမယ့္လည္း..Kookieတို႔ကေတာ့..လွည့္ပင္ ၾကည့္မလာ...

ထိုညက..တစ္ကယ္ပင္..Kookie..နဲ႔ PaTae ေဆာ့ၾကသည္။..
ေဆာ့ရင္းေဆာ့ရင္း.Gameထဲ စ်ာန္ဝင္ကာ....ညက နက္မွန္းမသိ နက္လာသည္ကိုလည္း မသိေတာ့..

အာရံုေတြအကုန္..Gameထဲကိုသာ ႏွစ္ရင္း....တိုင္မွာကပ္ထားေသာ..နာရီမွာလည္း...2ခြဲေနၿပီလို႔ျပေနတာကိုလည္း...သတိမ႐ွိ...ဆက္ေဆာ့ေနဆဲ.....

"PaTae!!! Kookieကို..ကာပစ္ေပး..."

"ဟုတ္တယ္..kookie.အဲ့ေကာင္ေတြကို..႐ွင္းပစ္.."

"ပစ္!!! ပစ္!!!..ဟုတ္ၿပီ..ဟုတ္ၿပီ"

"Pa.p...pa..T...Tae......kookie..ေက်ာေတြ ခ်မ္းလာသလိုလိုပဲ...တစ္ေယာက္ေယာက္က စိုက္ၾကည့္ေနတယ္လို႔..ခံစားေနရတယ္..."

 Dads & Their Little Baby KookWhere stories live. Discover now