At Moonchild Company:
Namjoon တစ္ေယာက္ သူ၏ ရံုးခန္းအတြင္းတြင္ အလုပ္ေတြ႐ႈပ္ေနလ်ွက္႐ွိသည္။..
"ph.. Ringing📲📲"
"Nae! Jeon Namjoon ေျပာေနပါတယ္"
"....."
"ဗ်ာ!!!Jiminက.???.ဟုတ္လို႔လားဗ်ာ..
ကြၽန္ေတာ့္သားက အဲ့လို မ်ိဳး မလုပ္တတ္ပါဘူး..
လူမွားတာ ျဖစ္ေနပါဦးမယ္ဗ်ာ"".............."
"Nae!!!ကြၽန္ေတာ္ အခု လာခဲ့မယ္.။ Nae!!Nae!!"
Namjoon..ကားေသာ့ကို ဆြဲကာ အျမန္ ထြက္လာရသည္။..
Minေလးက ရန္ျဖစ္သည္တဲ့.ကြၽန္ေတာ့္သားကေလ
ဒီေလာက္ စိတ္ထားႏူးည့ံတဲ့ ကေလးက..
မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး..
ဆရာမက လူမွားတာ ျဖစ္မွာပါ။Namjoon ေက်ာင္းသို႔ ေရာက္ေသာ္..ရံုးခန္းအတြင္း ဝင္ေလေတာ့...
မ်က္ႏွာတြင္..အညိဳအမဲေလးေတြ...နဲ႔ ေခါင္းငံုကာ ထိုင္ေနေသာ သားျဖစ္သူကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။တစ္ဖက္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့..မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္က ႏွာေခါင္းက ေသြးေတြက်ကာ..လက္ပါ က်ိဳးသြားပံုရေသာ..ကေလးတစ္ေယာက္နံေဘးထိုင္ကာ..ေအာ္ဟစ္ေနေလသည္။..
" ဒီကိစၥကို ဘယ္လိုမွ မေက်နပ္ႏိုင္ဘူး!!!..ကြၽန္မသားေလးကို...ပိုးေမြးသလို ေမြးခဲ့ရတာ..မေက်နပ္ဘူး..တရားစြဲမယ္..ကေလးက မတရားခံရတာကို..ကြၽန္မက ဒီအတိုင္း ၾကည့္ေနရမွာလား..မရဘူး..တရားစြဲမယ္.."
ဆရာမေတြလည္း ေျဖာင္းျဖလို႔မရဘူးထင့္။
"ဟဲ့!! နင့္ မိဘေတြက ဘယ္လို ဆံုးမ ထားလို႔ ငါ့သားကို ဒီလို လာလုပ္ရတာလဲ..ဟမ္!! မိမဆံုးမ ဖမဆံုးမေလးရဲ႕!!"
ထိုစကားေတြက Jimin အနာေဟာင္းကို ဆြလိုက္သည့္အလား.......
"ကြၽန္ေတာ့္ကို ႀကိဳက္သေလာက္ေျပာ!!!က်ြန္တာ့္မိဘကို မထိနဲ႔...!!ကြၽန္ေတာ္႔မိဘေတြက အန္တီ
အဲ့လိုေျပာလို႔ရမယ့္ လူေတြထဲ မပါဘူး!!""ၾကည့္စမ္း!!!လူႀကီးကို ျပန္ေျပာေနလိုက္တာ!!မိမဆံုးမ ဖမဆံုးမကေလး!!႐ိုင္းလွခ်ည့္လား"
သားကို အဲ့လိုေျပာလာတာေတာ့ Joon မ ခံႏိုင္ပါ။
"ဒီမွာ!!အစ္မ,ကြၽန္ေတာ္ကသူ႔အေဖပါ!!
ကြၽန္ေတာ့္သား ကို အဲ့လို မေျပာပါနဲ႔..ကြၽန္ေတာ့္ သားက အစ္မ အဲ့လို ေျပာတာခံရမယ့္ အဆင့္အတန္းထဲကမဟုတ္ပါဘူး...
အဲ့ေတာ့ စကားေျပာဆင္ျခင္.. ေပးပါ။
လူႀကီးက လူႀကီးစကားေျပာပါ။......
ျပီးေတာ့..အစ္မက.ဒီကိစၥကို ဘယ္လို ျဖစ္ေစခ်င္ေနတာလဲ။ ကေလးခ်င္း ျဖစ္ၾကတဲ့ ကိစၥမွာ တရားရံုးထိ ေရာက္ဖို႔ လိုလို႔ လား။
အစ္မတို႔ ေက်နပ္ေအာင္ ကြၽန္ေတာ္ လုပ္ေပးမွာပါ။ အစ္မ..သားရဲ႕ ကုန္က်မယ့္ ေဆးဖိုး ႀကိဳက္သေလာက္ေတာင္းပါ။ကြၽန္ေတာ္ ႐ွင္းေပးႏိုင္တယ္။.
တစ္ခုပဲ.....
ကြၽန္ေတာ့္သားကို အစ္မ ေျပာခဲ့တာေတြ အတြက္ ျပန္ေတာင္းပန္ ေပးပါ။.."
ESTÁS LEYENDO
Dads & Their Little Baby Kook
FanficMomjin!!!!! Kookieရဲ႕ Banana milkကို PaPataeနဲ႔ ကိုကိုက လုေသာက္ေနပါ တယ္....လို႔.... Appa!!!kookieကို ျမင္းႀကီးလို လုပ္ျပပါဦးဆို..Appa!!!..... Papagi!!!! kookie ဘာ့မွ လုပ္ဝူးေနာ္....Paအလုပ္ခန္းထဲဝင္တာ....kookieဟုတ္ပါဘူးဆို....အဟင့္.. Daddy!Daddy...