📖

22 6 0
                                    

Her şey tam da tahmin ettiğim gibi oldu. Eve döndüğümde annemde babamda heyecanla bekliyorlarmış gibi karşıladılar beni. Ve hızla karnemi çektiler elimden. Bir iki dakika göz gezdirdikten sonra babam hızla alnıma bir öpücük kondurup tebrik etti. Annemse babamdan eksik kalmadan sımsıkı kucakladı. Ve ben de ailemin güvenini kazandığım için büyük bir mutlulukla iç içeydim.

***
Günler hızla ilerleyip gidiyordu. Bense lise tercihlerimle babamın kafasını şişiriyordum. Çünkü Teog'tan istediğim liseye gidebileceğim bir nota sahiptim. Günler günleri, aylar ayları kovaladı ve ben yanlışlıkla da olsa lise tercihimi yaptım. Istediğim bir lise değildi ama yapmıştım artık. Ve bundan dolayı kendimi dünyanın en şanssız insanı hissederken, liseye başladıktan bir ay sonra bu hissiyatımın yüksek derecede yanlış olduğunu düşündüm. Daha doğrusu o muhteşem insan tarafından düşündürüldüm...

***

Okulların açılmasına son bir gün vardı ve ben oldukça heyecan doluydum. Yeni çevre, yeni arkadaşlar, yeni öğretim üyeleri ve yeni bir okul... En önemlisi gençliğime attığım yeni adımlarım... Bu durumda insan nasıl da mutlu ve heyecan dolu olmaz ki?

Akşamdan çantamı yeni ve ilk defa giyineceğim üniformalarımı hazırlayıp erkenden yattım. Sabah olunca hiç yaşamadığım bir şeyi yaşadım. Annemlerden bile erken kalkıp kahvaltı hazırladım. Ardından hazırlanıp annemleri uyandırdım. Onlar da erken kalkarak yeni okulumun ilk gününde, kahvaltıda bana eşlik ettiler. Canım ailem. Kahvaltıdan sonra evden çıktım. Bir beş dakika kadr servisi bekledikten sonra okula doğru yola koyulduk.Okula vardığımda baya bir telaş ve kalabalık vardı. Kalabalığı, okulun tanınmış olan üst sınıfları ve benim gibi yeni olan, aynı zamanda da yine benim gibi heyecan ve telaş dolu öğrenciler oluşturuyordu. Herkes biraz bekledikten sonra sıra oluşturuldu. Yeni müdürümüz içine daha çok biz yeni öğrencileri alarak, küçük bir "Hoşgeldiniz."  konuşması yaptı. Ardından da İstiklal Marşı okunup sınıflara dağınıldı. İlk dersimiz ingilizceydi ve ben öğretmenimizi çok sevmiştim. Sınıfta ne kadar gıcık olduğum insan olduysa  bir o kadar da sevdiğim, kaynaştığım kişiler oldu. Bu okulda bulunduğum için sevindiğim tek yönse, orta okuldan bazı arkadaslarımla aynı sınıfta bulunmak olmuştu. Son dersin  sonlarına doğru uyku bastırıyordu.  Aslında heyecandan gece boyunca tam uyuyamamıştım. Bu yüzden okulun ilk günün bitmesini dört gözle bekler oldum.

İlk gün benim için hem mutlu hem de mutsuz bir gündü. Mutluluğumun sebebi öğretmenlerimin güler yüzlü olması ve eski arkadaşlarımın eskide kalmayacak olmasıydı. Mutsuzluğumun sebebi ise başlı başına bu okulda bulunmaktı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sessizce Sevdim SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin