Юнгі: 25 років, має багату сім'ю,часом егоїстичний.
Чімін: 22 роки, з бідної сім'ї, добрий та дружелюбний.
~
-Ей,Юнгі,вставай!!Ми з твоїм татом їдемо у відпустку з нашими давніми друзями, тому їхній син поживе з тобою поки ми не вернемся.
-Хто?Який син? - питається Юнгі.
-Його звати Чімін. Батьки не хочуть залишати його самого на 8 днів, та і ми не хочемо залишати тебе.Тому поживете разом. -відповіла мама.
-Та блін!- Юнгі був дуже злий та знервований тому,що він хотів провести ці дні сам у дома та в спокої.Батьки вже зібрали свії багаж та готові виходити.За ними мали приїхати батьки Чіміна. І тут стук в двері.
-Добрий день!Давно не бачилися!-сказала мама Чіміна.
-Здраствуйте!-сказав батько Юнгі.
-А де Чімін?-питається мама Юнгі.
-Чімін, іди сюди!-крикнув його батько.Чімін повільно підійшов до своїх батьків, вклонився та привітався.
-Чімін,буть як в дома.-сказати мама Юнгі.-Юнгі, спустися і познайомся з Чіміном.
Юнгі ліниво підійшов та подивився на нього.Чімін був настільки красивий, що очі Юнгі аж заблестіли.Проте коли Чімін подивився на Юнгі зразу опустив голову в низ і дуже засоромився.Стояли вони так хвилини дві.
-Емм.. Ну ми вас залишаємо. Щоб тут був порядок.Дивіться один за одним.-сказали батьки та вийшли з будинку залишивши Юнгі та Чіміна самих у будинку.
-Ну привіт Чімін.Твоя кімната на другому поверсі.
-ага.-Чімін дуже боявся Юнгі. Він зразу відчув те, що Юнгі егоїстичний ._____________________
Як вам Частина 1? Я постараюся написати цікавий фанфік. І доречі, цей фанфік мій перший, але я надіюся він буде доволі цікавий. Всіх люблю ♥♥♥
І ще одна річ... Інші частини будуть більші. ♡
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Only my"
RomansaІсторія про Чіміна і Юнгі українською мовою♡ Це мій перший фф, проте я надіюся вам сподобається. ♥