- Ő volt a legjobb barátnőm, (T/N)- mondta Petra, miközben a közös képeteket mutatta Levi /akkori/ osztagának - meghalt, miután áttörték a Maria falat. Nem láttam a halálát, de egyik menekülő hajóra sem szállt fel, és azután soha nem láttam vagy hallottam róla. Ma van 4 éve...- és letörölt az arcáról egy könnycseppet.
Levi Petra mellett állva bámult a fényképre, de nem szólt egy szót sem.1 évvel később
Levi a nőstény óriás nyomában haladva, rátalált két halott emberére, Guntherre és Eldre. Párszáz méterrel arrébb hevert Oluo teste, és egy kicsivel arrébb Petra teste, egy fának borulva. Levi megállt a fánál, és vetett egy pillantást a halott lányra, akinek az egyenruhája zsebéből kilógott valami. Kivette. Az 1 évvel ezelőtt mutatott kép volt az, Petráról és rólad. Arca rezzenéstelen volt, csak hideg tekintettel bámult a képre, elmerülve a gondolataiban.1 évvel később
Most van 2. éve hogy csatlakoztál a katonaságba, hogy kiképezhessenek, és csatlakozhass a felderítő egységbe.
Épp sorakozó volt, amikor a kiképző egység vezetője, Keith Shadis hivatott. Követted őt, majd megláttad Erwin parancsnokot.
- Igen, ő a legkiválóbb újonc, gyakorlatilag már nincs is szüksége a kiképzésre. Nagyon gyors és pontos, a manőverfelszerelését nagyon egyedien, de kiválóan használja. Probléma lehet, hogy nem tud csapatban dolgozni, bár így is felér legalább 3 általános katonával. - hallottad ki a beszélgetésből.
Beültettek a lovaskocsiba, majd Erwin is beült szembe veled. Egy ideig csendben nézted a kezeidet, majd a parancsnok megszólalt.
-Mond, milyen egységbe csatlakoztál volna a kiképzésed végén?
- A felderítőkhöz.
-Oh? Kiváló. Nagy szükségünk van rád az egységünbken. Levi Ackerman osztagába kerülsz, emellett ő fog majd kiképezni téged. Ez holnaptól meg is kezdődik.-mondta és ezután többet nem beszélt hozzád.
Miért én kellek nekik? Hová visznek? Ezek a kérdések játszódtak le a fejedben mielőtt odaértetek volna.
Megállt a kocsi, majd Erwin kiszállt, és intett, hogy te is tedd ezt. Kiléptél és megpillantottál egy alacsony, komor kinézetű embert, aki karba tett kézzel várt már rátok. Eleinte nem nézett rád, majd amikor megpillantott, meglepődés és düh látszódott az arcán.Erwin odavezetett az emberhez, és bemutatott téged.
- Levi, ő az osztagod új tagja, (T/N). Kis képzésre van még szüksége amit neked kell elvégezned. Ez parancs. -mondta Erwin, majd visszaszállt a kocsiba és elhajtott.
Levi egész végig egyszer sem nézett rád vagy Erwinre. Oldalra bámult, mintha nem is érdekelte volna a parancsnok mondanivalója. Majd megfordult és elindult egy kis kőúton. Egy kisebb távolságból követted őt. Megérkezetek egy nagyobb kőházhoz, ami régies kinézetéhez képest nem csak kívülről, de belülről is tiszta volt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Why don't you look at me? Levi x Reader [hun]
ФанфикEgy fanfiction amiben Levi önmagához hűen viselkedik és nem erőszakol meg 3 perc után.