6.rész

363 35 3
                                    

Ez alkalommal, sok idő óta először, halálos áldozat nélkül tértetek vissza a felfedező útról. Újszerű élmény volt, hogy az emberek, akik szeretteiket várták haza, nem sírtak vagy kiabáltak a felfedezőkkel, hanem örültek a találkozásnak. Két kisgyerek csillogó szemekkel bámultak téged, és a melletted lovagló Levit, akivel azóta sem beszéltetek.
-Nézd, ott van Levi hadnagy! És mellette (T/N) is! A két legerősebb katona a világon! -mondta az egyik hatalmas lelekesedéssel a hangjában.
-Tch. Csend legyen már. -mondta Levi halkan a szokásos életunott hangnemével - mindenki csak pofázik és örül a fejének, közben azt se tudják mi folyik odakint. Persze, ha halottakat látnak akkor szidják az anyánkat. Szánalmas.
-Tudod, nem mindenki olyan szívtelen és érzéketlen mint te, és ezek az emberek tudnak örülni annak hogyha nem kell a halott családtagjaikat vagy barátaikat látniuk becsomagolva...-válaszoltál vissza monológjára.
-Tch. - megvetően oldalra pillantott rád, ekkor meglátta vérző kezedet, amiről eddig senkinek nem szóltál. Nem mondott semmit csak lehajtotta a fejét és sóhajtott egyet.

Már este volt amikor megérkeztetek a Levi osztagának fenntartott főhadiszállásra, és a kezed még mindig vérzett. Elkezdtél kötszer után kutatni a házban, de sehol sem találtál, ezért inkább hagytad, hogy elálljon magától a vérzés. Amint leültél az ágyadra, kopogtak az ajtón.
-Gyere be!
Levi lépett be, kötszerrel a kezében. Nagyon meglepődtél, mert sose gondoltad volna hogy egy ilyen "kis" sérülés bármilyen szinten is felkeltené Levi érdeklődését.
-Tessék.- és nekem nyújtotta a kötszert.
-Nagyon köszönöm. - elvetted és megpróbáltad egy kézzel bekötni a sebedet, nem sok sikerrel.
-Te soha nem csináltál még ilyet? Mit művelsz? -kérdezte Levi, miközben nézte a szenvedésedet. Elvette a kötöző anyagot és leült az ágyad melletti székre. Megfogta a sérült kezedet és elkezdte bekötözni. Kissé szorosra csinálta, amire te felszisszentél.
-Ha nem szólsz, akkor akár olyan szorosra is csinálhatnám, hogy leessen a kezed a helyéről. -mondta és lazított a kötésen.
-Minden újonc ilyen szolgáltatásokban részesül? -kérdezted tőle kisebb mosollyal az arcodon.
A kezedről felnézett rád, komoly tekintettel.
-Nélkülem már meghaltál volna. Ahoz képest hogy milyen nagy felhajtás volt a képességeid körül, elég ügyetlen vagy.
-Mi?? Ez a kis sérülés semmit nem jelent! Még csak most kerültem be az egységbe és máris én vagyok az egyik legerősebb katona! Ehez mit szólsz Levi hadnagy? -mondtad lelkesedéssel, és beboxoltál a vállába. Ezt véletlenül a sérült kezeddel tetted, amit halk fájdalmas sikítással kiséreltél, amire Levi elmosolyodott.

Az itt léted alatt ez volt az első alkalom hogy Levit mosolyogni láttad, ezért a meglepődésedet nem is tudtad leleplezni előtte

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Az itt léted alatt ez volt az első alkalom hogy Levit mosolyogni láttad, ezért a meglepődésedet nem is tudtad leleplezni előtte.
-Legerősebb, huh? Takaríts fel magad után, mindent összevéreztél a kezeddel a házban.- mondta miközben befejezte a kötözést és felállt a székéről.
-Rendben! J-Jó éjszakát!
-Jó éjt- kiment és nagy sóhajjal eldőltél az ágyadon.

Why don't you look at me? Levi x Reader [hun]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt