3.rész

437 36 1
                                    

Megint ugyanazok az emlékek jöttek elő, de most, miután meghallottad a sikítást, Petra felé néztél, aki épp egy óriás kezei közül próbált megmenekülni, de már keső volt.

Résnyire kinyitottad a szemedet, és 3 óriást láttál, ahogyan feléd nyújtják kezüket. Ekkor hirtelen egy alak jelent meg, és még nálad is nagyobb gyorsasággal vágta ki az egyik nyakszirtjét. Amikor másik kettő felé nézett, kardjával kiszúrta az egyikük szemét és abban a pillanatban már őt is kiiktatta. A harmadik, legnagyobbat pedig nem ölte meg egyből. Minden részén ejtett egy vágást, mintha nem az óriás halálát, hanem szenvedését akarta volna elérni elérni. Vágásokat ejtett a testén, és végtagjain, végül levágta az üvöltő óriás fejét, és kivágta a nyakszirtjét, ezzel végleg végezve vele.

Újabb óriások közelítettek, de ő karjaiba kapott és a manőverfelszerelésével elindult a többiek felé

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Újabb óriások közelítettek, de ő karjaiba kapott és a manőverfelszerelésével elindult a többiek felé. Miközben a fák között manőverezett, veled a karjaiban, feleszméltél hogy nem tudod ki mentett meg. Felnéztél az arcára. Levi volt az. Eddig úgy tudtad, hogy ő vezette a csapatot az erdőben, de nem. Visszajött érted és megmentett, mindazok ellenére, hogy eddig annyira ellenséges volt veled. Egy fának egy erős, vastag ágán megállt és letett téged. Kendőjével megtörölte az óriásvérrel bemocskolt kezét és kardját. Te csak szótlanul álltál és nézted.
-Menj az osztagod után, és kerüld el az óriásokat. - mondta, miközben szemeidbe nézett, most, először.
Te eleget téve a parancsnak tovább indultál, és nem sok idő után utol is érted a többieket. Az erdő szélére érve Erwin parancsnok Hanji osztagvezető kérésére visszavonulást utasított.
Pár órával később, kevés halottal, és semmivel bővebb tudással az óriásokról tértetek vissza a falak védelme közé. De valami nem hagyott nyugodni. Levit azóta nem láttad, a visszavonulás után nem volt a megszokott helyén, és a parancsnok közelében sem. Téged és az osztagodat visszautasítottak a főhadiszállásotokra, a hadnagy nélkül.
Amikor visszaérkeztetek mindenki nagyon kimerült volt, és nyugovóra tért. Téged is nagyon lefárasztott ez az út, szóval az emeletre, a szobád felé vetted az irányt. Amikor felértél, egy olyan szoba nyitott ajtaja fogta meg a figyelmedet, aminek eddig a létezéséről sem tudtál. Benéztél a nyitott ajtó résen, de a szobában félhomály volt és nem volt bent senki. Beléptél a szobába és láttad hogy a földön egy fénykép hevert, amit fel is vettél.
Te és Petra voltatok a képen. Eszedbe jutott a nap amikor ez a fotó készült. Ekkor fogadtátok meg egymásnak, hogy mindketten a felderítő egységhez fogtok csatlakozni.
Viszont nem értetted, hogy miért van itt ez a kép. Petra nem halt meg akkor, 6 éve? Csatlakozott volna a felderítő egységhez? De akkor miért nem keresett soha? Mi történt vele, hogy nem láttad még egyszer sem az egységhez való csatlakozásod során? Kik ismerhették őt?
-Mégis mit képzelsz, mit csinálsz? - szakította meg a gondolataidat egy ismerős, mély hang.
-Levi hadnagy! -kiáltottál fel ijedségedben.
-Tűnés..- mondta halkan, de tisztán érthetően.
-Petra...
-Nem hallod amit mondok?! Menj! - emelte fel a hangját.
Könnyek gördültek le az arcodról,de eleget tettél Levi kérésének. Amint kiléptél, becsukta mögötted az ajtót.

 Amint kiléptél, becsukta mögötted az ajtót

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Why don't you look at me? Levi x Reader [hun]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz