1 héttel később
Levi-al a városban sétáltatok, mert Erwin parancsára találkoznotok kellett valami hadseregellenes gengszterbandával, akiket ki kellett iktatnotok, civilnek tűnve. Nem szóltatok egymáshoz, csak mentetek. Egy szembe jövő, szegényes kinézetű, kicsit alkoholista kisugárzású fickó állított meg titeket.
- Hová megy a kisasszony? -nézett rád egy ijesztő mosollyal - Mi a neved? Vagy talán nincs? - folytatta ugyanazzal a tekintettel és belehajolt az aurádba. Levi undorodva nézett a férfira, de nem tett semmit.
Az idegen továbbra is hozzád beszélt, majd meg akart érinteni, ekkor viszont Levi derekadnál fogva közelebb húzott magához. Nagyon meglepődtél de nem szóltál semmit. Indultatok volna tovább, de az ember a karodnál fogva megrántott, és magához húzott annyira, hogy teljesen neki simulj és ne tudj ellenkezni.
- Tch..- Levi behúzott egyet a férfinak, majd a arccal a falnak nyomva hátulról törte el a kezét.A fickó üvöltve a földre borult. Levi gyomrom, majd arcon rúgta, amitől a foga is kiesett. Ezután a fejére taposott, és lábával tartotta ott a földön.
- Te őrült vagy! - kiabálta a férfi, miközben erőlködve próbálta oldalra fordítani a fejét Levi talpa alatt.
- Meglehet...- mondta Levi halálos tekintettel a szemébe nézve, majd levette a lábát az erőszakos idegen fejéről.Megfordult, zsebre tette a kezét és elindult. Vetettem egy utolsó pillantást a földön fekvő férfira, majd Levi után futottam.
- Nem akarok mégegyszer egy ilyen mocskos féreghez hozzányúlni, azért mert nem tudod megvédeni magadat. - mondta miután utol érted.
- Köszönöm...de nem lett volna muszáj az utca közepén ennyire szétverni..-mondtad halkan.
- Ha még egy ilyen lesz nem fogok semmit se tenni. Ha ennyire hiszel a legerősebb katona szövegedben akkor legalább próbálj meg hasonlóan tenni. -mondta komolyan.
Szerettél volna rá kérdezni arra amikor magához húzott, de nem akartad, hogy esetleg kellemetlenül érezze magát. Pedig nagyon foglalkoztatott, mivel az előtt, soha nem láttad hogy így nyúlt volna valakihez.___________________________
Heloka bocsi ez most egy rövid rész lett. Amúgy ha tetszik a könyv akkor légyszi jelezzétek valahogy hogy tudjam érdemes-e folytatnom🥰 puszilok mindenkit
YOU ARE READING
Why don't you look at me? Levi x Reader [hun]
FanfictionEgy fanfiction amiben Levi önmagához hűen viselkedik és nem erőszakol meg 3 perc után.