Másnap szabadnapotok volt, de Levi parancsára mindenki takarítással töltötte szabadidejét. Amikor végeztél a neked kiszabott munkával, arra a döntésre jutottál hogy megkeresed a hadnagyot és bocsánatot kérsz tőle az előző nap történtek miatt. Levit a szobákat összekötő folyosón találtad meg, egyedül.
-Hadnagy! -szólítottad meg eleinte magabiztosan, de ő nem válaszolt.- Szeretnék bocsánatot kérni azért hogy kutattam a szobádban - rádnézett de még mindig nem mondott semmit - igazából nem is kutattam..véletlenül mentem be a szobába és a kép csak ott volt a földön...
-Nem akarom hogy utálj ezért, de a további kérdéseidet tartsd meg magadnak, vagy kérdezd olyantól aki válaszolna rá. Ez most nem zavar, így legalább megtudtad mi történt Petrával. Ha szeretnéd odaadom neked a képet.
-Hálás lennék érte. - mondtad erre bement a szobájába aztán kihozta a képet - Köszönöm.
A hadnagy bólintott majd továbbment a dolgára.
Ezzel a beszéletéssel sikerült megnyugtatnod magadat arról, hogy nem érdemes lelkiismeret furdallásodnak lennie és Levi sem annyira utálatos már veled.Pár nappal később
A főhadiszállásotokon gyülekezett minden Felderítős, hogy együtt induljatok el egy újabb felfedezőútra. A formáció a megszokott volt, te Levi közelében foglaltál helyet. Amikor elindultatok, Levi megszólalt mögüled.
-Ma próbálj meg nem meghalni -mondta amire te felé fordultál. Amikor leesett mit mondott elvörösödtél és gyorsan visszafordultál mert nem bírtad megállni hogy ne mosolyodj el.
A fal kapujához érve a civilek már ott vártak titeket. Valakik biztató szavakat mondtak, valakik meg átkozták a katonákat és képességeiket.
-Teljes gyorsasággal előre!!!- üvöltötte Erwin parancsnok amikor a kapu teljesen felemelkedett.
Utatok alatt akárhányszor hátranéztél, csak annyit láttál, hogy Levi megállás nélkül, rezzenéstelen és komoly arccal bámult téged.A parancsnok által kijelölt úticél a hatalmas fák erdeje után esett, ahol Hanjinak kellett újabb kísérleti óriásokat begyűjtenie, annak ellenére hogy ezt a katonai rendőrség megtiltotta. Ezért vezették ki az egész Felderítő egységet, hogy ne legyen egyértelmű a céljuk. Amikor már látótávolságban volt az erdő, lelassítottunk a lovakkal. Levi mellém került, de Erwin szinte rögtön a formáció hátsó végére parancsolt, hogy legyek hátvéd.
Eleget téve a parancsának, a formáción kívülre mentem, lelassítottam és bevártam a végét.
Nem telt bele sok időbe amíg fel nem tűnt egy furán futó, kb 6 méteres óriás. Nem voltunk még a fák közelében, szóval kicsit nehezebb dolgom volt a megölésében. Az óriás egyre közelebb került, végül annyira közel volt, hogy véletlenül kigáncsolta a lovamat. Leesetem, de szerencsére nem ütöttem be annyira a fejemet, hogy elájuljak. Az óriás megállt, és otromba fejével közeledett felém. Felálltam és manőverfelszerelésem segítségével az óriás homlokára kerültem. Megkerültem párszor hogy megzavarodjon majd hirtelen gyorsasággal szemének ugrottam hogy kiszúrhassam. Az óriás viszont érdektelenül, vakon próbált meg továbbra is a kezébe kapni.Levi szemszöge
Miközben az erdő felé tartottunk, teljesen elvesztem a gondolataimban. Amikor újra elkezdtem figyelni a körülöttem történő dolgokra, (T/N) már nem lovagolt mögöttem. Piros jelzések kezdtek sűrűsödni hátulról. Hátranéztem és láttam hogy valaki harcol egy óriással. Kiengedett hajából lányra tippeltem. Nagyon jó mozgással és technikával mozgolódott az óriás körül, majd egyszercsak kiszúrta a szemét. Ekkor jöttem rá hogy (T/N) igyekszik kiiktatni az óriást.Habár biztos voltam benne, hogy sikerül neki megbirkózni egy ilyen egyszerű kihívással, mégis tartottam attól hogy hátat fordítsak az akciónak. (T/N) gyorsan és egy egyedi mozdulataival végzett az óriással. Nem is rossz.
Te szemszöged
Végül sikerült megbirkóznom az óriással. Az eséstől lett egy seb a kezemen, amiből megállás nélkül jött a vér, de igyekeztem eltakarni. Észre sem vettem amikor fájdalom ért, annyira rákoncentráltam a sikerre.
A küldetést sikeresen elvégeztük, egységünk birtokába két óriás került, mindkettő rendellenes. Ezek becsempészése a megfigyelések területére már gondmentes lesz Hanji számára.
أنت تقرأ
Why don't you look at me? Levi x Reader [hun]
أدب الهواةEgy fanfiction amiben Levi önmagához hűen viselkedik és nem erőszakol meg 3 perc után.