Selena'dan
-anneeeeeeeee.
-efendim kizim.
-okul formami bulamıyorum okulun ilk günü ve ben formasiz gitmek istemiyorum.
-benim dolabimda.
-tamam.
Bu kadini bazen gerçekten anlayamiyorum ya benim de dolabim var niye kendi dolabina koyuyorsun ki.te allahım yaaa...
Annemin dolabından formami aldıktan sonra giyinmeye basladim.okul formaları güzeldi ama eteği çok kisaydi gotumu anca kapatiyo yani siz düşünün artik.
•••••••••••••••••••••••••••
Kavaltimizida ettikten sonra cikabilirdik bi dk abim nerde offf yine geç uyuduğu için kalkamadi... offff bananna be kalksaymis neyse babam ise gideceği için okula tek basima yürüyerek gidicektim.bir 4-5 dk sonra okula gelebilmiştir yeni olduğum için ne nerede bilmiyordum bu yüzden de biraz korkuyordum. Bahçenin içine girdiğimde herkes bana bakti saka lan ska kimse bakmadi la galiba onlardan yeniuydi. okula girdiğimde ise tas çocuklar vardi onlarla birlikte yiyisen surtuk kizlarda vardi tabi ama ben onlara değil yanlarındaki meteorlara bakiyordum.
sinifmi bulmaya calisirken bir meteorla carpistim basimi yukari kaldirdigim da Omay gat (yalniz yazilmis olabilir.)tas lan bu çocuk
yok lan das das AMK.
he iç ses he
-Ozur dilerim.
-Onune baksana kizin.
-Ozur dilerim ya iste aptal.
-Ya bi diktir git senle mi ugrascam
-Olum bak git yirtmiyim o agzini.
Atarli ergen bir de bana diyorum.
simdi sirasi değil iç ses simdi sirasi değil.
-Ya kizin bi bas git ya.
diyip omzuma carpip gitti.
angut got lalesi AMK gapcuk kafaliii...
bu sefer haklisin iç ses sana katiliyorum Piç ibne özür diledik anlamadi git gafali.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ASKİM (BENİ BİRAKMA)
Romanceİki kardeş ailelerinin zoruyla yaz okuluna giderler bakalim bu yaz tatilinde onlari neler bekliyor olucak. Bu benim ilk hikayem ve oldukça heyecanliyim umarim begenirsiniz...