Belkide Beni Seviyorsundur.

119 4 1
                                    

Sabah kalktigim da SHAT!!!

Bugün okul var hemen hazirlanip asagi indim evde kimse yoktu 2 Günden beri annemi babami abimi hic birisini goremiyordum.

Ama simdi okula gitmeliyim. beyaz konverslerimide giyinip evden ciktim. Okula geldigimde Zayn beni bekliyordu çok kizmisa benziyordu ahaa simdi sictik iste.

-nerdesin sen AMK.

-off burdayim ya işte uyuyakalmis.

-tmm neyse yürü eve gidiyoruz.

-nedenmis o bugün okul yok mu?

-yok yok yok benimle geliyorsun diyorsam bilki bugün okul yoktur simdi duş önüme.her cümlesini sinirli söylemişti ehh bende tirstim biraz yani.

-off tmm.dedim ve yola koyulduk.

Arabaydayken hic konuşma mistik taki ben zayn 'e:

-zayn.

-ne.

-okuz insan bi efendim der.

-ya uzatma söyle ne soyliyceksen.

-seni bazen hic anliyamiyorum.Bazen banna değer verdiğini  seviniyorum.Ama bazen de sanki benden nefret ediyormuşsun gibi davraniyorsun ve bütün hayallerim bir bakmisim ki suda.

-1. buna alissan iyi olur.2.senin benimle bir hayalin mi var ki.(dalga geçer gibi.)

-1.si eğer boyule olucaksa ben yokum bana vursan da şiddet uygulayıp veya tecavüz etsen de ben yokum.2. canim hayir seninle kurduğum bir halim verdi ama o da simdi yok oldu.

-heyy sana söylüyorum......

-kapa ceneni.

-nedenmis o.

-caninin yanmasini istemiyorsan kapa cene ni.

-yeterrrrrrrrr...

resmen anirdim yanii.o anirmamla zayn arabayi durdurup o anlamsız bakislariyla:

-ne var ne istiyorsun.

-hic bir sey . sadece beni eve götür ve birbirimizi hic tanimiyormusuz gibi davran.

-tmm ama üzülen ben değil küçük hanim sen olursun.

-SENDEN NEFRET ETMEK istiyorum ama edemiyorum.

-belkide beni seviyorsundur.

-evt belki de bunu inkar edemem.

-ama artik çok geç bebeğim ben seni tanimiyorum.diyip siriti. beni evime birakti gotos Piç herif.

-iyi geceler.

-efendim bana mi dedin.

-hayir yok birşey sadece diyorum ki artik benim yüzümü goremiyceksin çünkü bu şehirden gidiyorum seni Aidi pis herif.diyip kapiyi carptim ve evin kaopisini aciop içeri girdim.

Bu bolümde çok fazla ekşın olduğu için Lisa bitirdim umarim begenmissinizdir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ ASKİM (BENİ BİRAKMA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin