selena'dan
Bu çocuk daha demin bana Sürtük dedi ve ben gulumsedim mi?
evet canim gulumsedin insan bir tane daha tokat atar ama yemio deme hoca varken biraz sikar got korkusu var iste kizim sen de ne yapcan.
simdi hic sirasi değil iç ses çok sinirliyim o Piç yüzünden sinirlerin bozuldu...
Müzik H.
-Selena. selenaydi digilmi ismin.
-evet selena gomez.
-kizim biraz bize kendini tanitirmisin.
-tabi.adim selena gomez.new Yorkliyum...
-peki ailenin zoruyla mi yoksa kendi isteğimle mi geldin.
-himmm ikiside.
-tmm cnm tskurler oturabilirsin.
sicak bir gülümseme verdikten sonra sirama oturdum oturmak zil caldi kalktim kalkmak oturdum çünkü o meteor yanlis söyledim o Piç kolundan tutup beni firlatti Piç kolunu acitti...
-seninle daha işimiz bitmedi surtuk.
ve bammm yumruğu gözüne indirdim saka lan saka tokat attim ve atmamla benim tokat yemem bir oldu. Piç herif beni tuttuğu gibi okulun zemin karina götürdü ve karanlık bir odaya kilitliyip gitti namussuz herif...
1 SAAT SONRA
Çok acikmistim bunun yaninda da fazlasıyla susamistim. Birden kapi sesi geldi uyuma takliti yaptim yemise benziyordu beni kucagina alip bir yere oturtturdu yavaş yavaş gözlerimi actigim onun arabasında buldum kendimi yani sanirim onun arabasiydi.
Arabaya bindiğinde
-ooo uyanmissin.
-himmm uyandim eve götür beni.
-sen çok beklersin. bana 2 kez tokat atiyorsun sonra da gel....sözünü kestim ve:
-sende bana attin ama Piç herif.
-haaahahhaha hak ettin ama gerizekali bu okulda yenisini galiba yoksa benimle nazil konusulcagini bilirdin.
-off Tmm kes.basim agriyo zaten.
-nereye gidiyoruz.
-evime güzelim çok güzel şeyler yapicaz.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-gelir in hadi.
dediğini yaptim ve indim.
zile basmak yerine anahtarla acti bu da demek oluyor ki onunla yalniz bir gece yasayacaktim bir yandan istiyor bir yandan da istemiyordum.İSTE SİMDİ SİCTİK...............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ASKİM (BENİ BİRAKMA)
Romanceİki kardeş ailelerinin zoruyla yaz okuluna giderler bakalim bu yaz tatilinde onlari neler bekliyor olucak. Bu benim ilk hikayem ve oldukça heyecanliyim umarim begenirsiniz...