Sabah kaltigimda yanimda tatli bir zayn uyuyordu ama gerçek su ki uyurken çok masum ve tatli oluyor.
-Neden bana öyle beni yiyicekmissin gibi bakiyorsun.
-sen uyumuyomuydun.
-hayir daha yeni kalktim.
-himm.. gunaydin
-gunaydin.
-zayn benim gitmem gerek sonra görüşürüz
-dur seni ben birakiyim.
-yok gerek yok ben kendim giderim.
-iyi sen bilirsin.Ha unutmadan dun salakca bir şey yaptim yani umursama öyle daha iyi oluyor bence sende umursama.
-himmm...
Pislik harbi pislik okulun en popi çocuğu seni opsun ama sen umursamaz var mi boyle bir dünya?
Demeki varmis canim salak akilli ol bira kendini agirdan SAT ve kendini ezdirme ama sen bunların hic birisini yapmiyorsun be güzelim.of haklisin galiba iç ses.
-Hadi gorusuruk.
-gorusuruz.
Zayn'den
Offff canim dikildi. garip olan su ki selena gidikten sonra canim sikilmaya başladı.offf bence en iyisi bara gidip bir iki tane kiz becermek başka ne yapabilirim ki.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Bara girdigim de sarisinin teki bana göz kirpti bende ona sadece gulumsemeyle yetindim.ilk önce biraz icmeliydim çünkü bir. kizla yiyismeden önce içmek gerek yoksa kusasim geliyor kendim den öğreniyorum bunun nedenini daha bende çözmüş deghilim ama o kiz selena hayatima girdigi günden beri boyle oluyor off yaaa... biraz içtikten sonra kizin yanina gittim ve bana donup:
-selam
-ne istediğimi biliyorsun uzatma ve gel.diyip oinu öpmeye basladim ama birden igrendim yine ayni şey oldu kişi ittiurip selena ya mesaj attim.
Selena' dan
Zayn 'ni aklimdan bir turlu cikaramiyordum
"dııııııtttt dıııtt"
telefonunun sesiyle ayildim ve telefona baktigim da bilinmeyen numaradan bir mesaj gelmijsti bende merak edip okudum...
Selena ben zayn biraz konuşabilir miyiz.bu benim telefon numarami nerde biliyor ki aman neyse bunun cevabini belki sonra alirim ama simdi bir cevap yazmam gerekti hic düşünmeden "tamam" dedim.ve hazirlanmaya basladim üstüme yarim cool yazan buluz altima mavi kot pantolon ve son olrakta siyas deri ceket giydim.3'lu makyajimi da yaptıktan sonara TBMM iste hazirim.
Evde tektim bu yüzden rahattim hemen evden ciktim ve önümde siyah Porsche(yanlis yazmis olabilirim çok sahilin kahretsin)
ve içinde zayn pardon odun oturuyordu.Arabaya doğru ilerledim kapiyi actim ve:
-slm.dedim
-slm.şey nereye gitmek istersin.
Ha ha ha zayn beni istediğim bir yere götürecek ha ha ha asdfggasdfgafsfgd suna anada enginlere sigmam tasarım(espiriye gel)
(belki doğruca yazmis olabilirim.)yani ZAYN DEGİSİYORMU Yoksa bana mi öyle geliyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ASKİM (BENİ BİRAKMA)
Romantikİki kardeş ailelerinin zoruyla yaz okuluna giderler bakalim bu yaz tatilinde onlari neler bekliyor olucak. Bu benim ilk hikayem ve oldukça heyecanliyim umarim begenirsiniz...