~ 1~

715 37 140
                                    

Hayatim...Hayalerim....Ailem....Cocuklugum. Hepsini ayni gun kayb ettim. Ama ayakta durmayi basardim Riza Ayhan'a ragmen Yagiz Egemen olmayi basardim. Simdi sira onda. Bedel odeme zamani geldi.



Basimin agrisi yetmezmis gibi birde kasiklarimda olusan aci sanciyla gozlerimi acdim.  Kocaman yatakdi, carsaflar bem-beyaz, Ama bu benim yatagim deyilki. Ve ben niye ciplagim? Dun ne oldugunu hatirlamaya calisarak yatakdan kalkmaya calisdim ama aci bana izin vermiyordu.

Sag elimle agriyan basimi ovalarken, sol elimle yatakdan desdek alip birazda olsa dogruldum. Dun gece neler olmusdu? Son hatirladigim sey dogum gunu partimde kosarak ciktigimdi. Sonrasi? 

Artik tam uyanmisdim ve olanlari hatirlamak zorundaydim. Bulundugum oda galiba plaza odasiydi. Odanin bir duvarini kaplayan kocaman pencereler vardi, oda mavi ve beyaz tonlarda kaplanmis cok farah ve ic aciciydi. 

Odayi inceledikden sonra esas konuya gelelim. Bu kimin odasiydi ve ben niye bu odada ciplak yatakda yatiyordum? 

+''Allahim hayir lutfen boyle bir sey olmasin''

Aklima gelen en mantikli fikirle Allaha yalvariyodum. Lutfen boyle bir sey olmasin. Bilmenin tek yolu vardi. Carsafa bakmam gerekdi. Gozlerimi kapatarak derin nefes aldim.

+''Tamam belkide dusunduyun sey olmamisdir''

Diyerek korkarcasina yerimden biraz dogrularak uzerimdeki carsafi acdim.

+''Hayir...''

Birden hickiriklarla aglamaya baslamisdim. Elimle agzimi kapatarak hickiriklarimi serbest birakdim. Bu olmamaliydi ben daha dun on sekiz oldum. Su an tek isdediyim sey bu adamin Selim olmasiydi. Ama odaya birden giren adamla ikinci kez yikildim ve o zumrut yesili gozlerle dun olanlari hatirladim

~Parti Gecesi~

+''Iyiki dogdun Hazan''

Havuzun her tarafini kaplamis insanlarla pastamin mumlarini ufliyicekdim. Ellerimi bir birine surterek, yuzumde kocaman bir gulumseme tam mumu uflerken

+''Ya dilek tut''

Mujdenin uyrisiyla gozlerimi acdim. Dogru dilek tutmaliydim ama ne tutsamki? Bir insanin sahip ola bilecegi herseyim vardi. Beni seven babam, burda olmasada asik oldugum sevgilim, arkadaslarim, param, gucum daha ne isdeye bilirimki? 

+''Ya ne tutsamki? Tamam buldum''

Hayatimi askla gecirmek isdiyorum

Icimden dileyi tutarak mumlari ufledim, ve kulaklarimi cinlatan alkis sesleri.

~Bir saat sonra~

-''Ben Selim'i goremedim Hazan nerde?''

+''Ya ucaklar son an durdurulmus yani hava iglimi yuzunden onda gelemedi isde''

Selim'in gelememesi beni uzmusdu. Artik yetiskin hayata ayak basiyodum ve onunda bu gun yanimda olmasini cok isderdim ama malasef isde. 

-''Ha ilginc''

Egehan'in bu bilmece gibi konusmasi artik darlamisdi. Birden cikisarak

+''O ne demek Egemehan?''

Koluma yavasca vurarak

-''Bos ver Hazan, keyfine bak''

Deyip ickisini alarak masadan uzaklasdi. Ne demekdi simdi bu? Selim bilerekmi gelmedimi demek isdiyordu simdi? Imkansiz. Bu dusunceler beynimi zapt ederken yanima babam geldi

SuskunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin