eight.

227 33 22
                                    

Τι να θέλει να μου πει;

Χτύπησε το κουδούνι και μαζί με τα κορίτσια,μπήκαμε στην τάξη.

Μετά από δύο λεπτά,μπήκαν τα αγόρια,με τον Jimin να ρίχνει μια φευγαλέα ματιά στην Mirae και να πηγαίνει τελικά στην θέση του.

Υπήρχε μια νεκρική σιωπή μέχρι που μπήκε η καθηγήτρια των Αγγλικών στην τάξη.

Δεν μπορούσα να παρακολουθήσω με τίποτα,λόγω των σκέψεων μου που βρίσκονταν στον Sehun.

Ρώτησα και τον Chanyeol,για το τι θέλει να μου πει,αλλά ούτε αυτός ήξερε ακριβώς.

Μου είπε μόνο ότι δεν είναι κάτι για το οποίο πρέπει να ανησυχώ.

Εκτός από 'μένα,ούτε ο Jimin μπορούσε να παρακολουθήσει στο μάθημα.

Και φάνηκε όταν η κυρία Rise τον ρώτησε να μεταφέρει μια πρόταση από ενεργητική σε παθητική φωνή.

Αναρωτιέμαι τι σκεφτόταν...

Οι ώρες,μέχρι το τέταρτο διάλειμμα περνούσαν αργά και βασανιστικά.

Μες την τάξη γινόντουσαν τα κλασσικά: Η Mirae με τον Jimin στον κόσμο τους,η Lexi,ο Hoseok και ο Namjoon να είναι οι μόνοι που συμμετέχουν,ο Taehyung και ο Jungkook να κοιμούνται,ο Jin να είναι στο κινητό,ο Chanyeol να μιλάει με τον Baekhyun και η Lexi να τους λέει να το βουλώσουν,ο Yoongi να-

Βασικά δεν είχα ιδέα για το τι έκανε.

Έτσι λοιπόν,χωρίς να το σκεφτώ καν δεύτερη φορά,γύρισα αποφασιστικά το κεφάλι μου,για να δω τι κάνει.

Ζωγράφιζε κάτι στο τετράδιο του.

Μια φιγούρα.

Έναν άνθρωπο.

Έσυρα την καρέκλα προς το θρανίο του για να δω τι ζωγραφίζει.

Ήταν μια κοπέλα.

Προσπάθησα να διακρίνω ποια είναι από τα χαρακτηριστικά του προσώπου και του σώματος της,αλλά τότε με κοίταξε με τα κάστανα του μάτια.

Μόλις με είδε να τον κοιτάω,ή μάλλον την ζωγραφιά του,την τράβηξε απότομα,έτσι ώστε να μην μπορώ να την δω.

"Σ-Συγγνώμη" είπα και γύρισα αμήχανα μπροστά μου.

Μετά από 14 λεπτά,χτύπησε επιτέλους το κουδούνι για το τέταρτο διάλειμμα.

Χωρίς να χάνω χρόνο,βγήκα τρέχοντας για το παγκάκι της πίσω αυλής.

Ο Sehun ήταν ήδη εκεί και με περίμενε,με το κεφάλι στα χέρια του.

his obsession || sugaWhere stories live. Discover now