Τα κορίτσια πρέπει να το μάθουν.
Y/N's POV.
"Τρέχα μωρή" άκουσα την Lexi,να μου φωνάζει από μπροστά.
"Κουράστηκα" της είπα και στάθηκα λίγο να ξεκουραστώ.
"Σχεδόν φτάσαμε" φώναξε και αυτό μου έδωσε δύναμη,να αρχίσω να τρέχω πάλι.
Μπήκαμε μέσα στην σχολική αυλή και κοντοσταθήκαμε.
"Αν ήσουν μια πληγωμένη Mirae,που μόλις είχες πιάσει το αγόρι σου να σε απατάει,εντός εισαγωγικών,και θα έπρεπε να πας στο σχολείο,που θα ήσουν;" με ρώτησε.
"Δεν θα ήμουν καν στο σχολείο,αν με χώριζε ο Sehun. Αλλά επειδή είναι η Mirae..." έκανα και σταμάτησα.
"Στο παγκάκι!" φωνάξαμε και οι δύο και αρχίσαμε να τρέχουμε σαν τις παλαβές,στρέφοντας όλα τα βλέμματα πάνω μας.
"Mirae!" φώναξα,μόλις την είδα να κάθεται στο παγκάκι με τον Baekhyun και να μιλάνε σαν να μην τρέχει τίποτα.
"Είσαι καλά;" την ρώτησα,πέφτοντας πάνω της για να την αγκαλιάσω.
"Εγώ πάντως την βλέπω πολύ καλά" είπε η Lexi και έκατσε δίπλα μου.
"Είσαι σίγουρα καλά;" ρώτησα ξανά.
"Ναι,όπως σας είπα και χθες,δεν αξίζει αυτός. Αφήστε που ίσως έχω το μυαλό μου αλλού..." είπε,αλλά μόλις συνειδητοποίησε τι είχε ξεφουρνίσει,έκανε και καλά την αδιάφορη.
"Σε ποιον;" ρώτησε η Lexi.
"Στον Chanyeol!" είπε και κοίταξε τον κολλητό μου,ο οποίος είχε μόλις φτάσει.
"Τι έκανα πάλι;" ρώτησε,αγκαλιάζοντας με.
"Τίποτα,αγόρι μου εσύ!" είπε εκείνη και κοίταξε την Lexi,η οποία την κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω.
"Προδότρα" είπε τελικά.
"Θα μου πει κανείς τι γίνεται;" ρώτησε ο Chanyeol.
"Τίποτα,κοιμήσου εσύ" είπε ο Baekhyun.
"Λέγε ποιος είναι" είπα στην Mirae.
"Είπα πριν" έκανε τάχα αδιάφορα.
"Ναι,δεν είμαι ηλίθια,ξέρεις"
"Δεν θα το 'λεγα" είπε και της έριξα μια αγκωνιά.
{...}
Χτύπησε το κουδούνι για το μεγάλο διαλείμμα.
Βγήκαμε έξω από την τάξη και πήγαμε εμείς οι 5- εγώ, η Lexi, η Mirae, ο Chanyeol και ο Baekhyun και καθίσαμε όρθιοι δίπλα από το φιλέ του volley.
YOU ARE READING
his obsession || suga
FanfictionΓύρισα να τον κοιτάξω ακόμα μια φορά πριν το τέλος και τον είδα που με κοιτούσε με ένα μελαγχολικό βλέμμα. Είχε δακρύσει. "Δεν το πιστεύω ότι ήσουν εσύ αυτός που μου κατέστρεψε την ζωή... Πάνω που άρχισα να σε ερωτεύομαι" του είπα και τότε ήταν η...