"Κορίτσια... Με βίασαν" τους είπα και έμειναν να με κοιτάνε.
"Κόψε την πλάκα" είπε η Lexi.
"Αν κρίνω από την φάτσα της,δεν νομίζω να κάνει πλάκα" είπε η Mirae.
"Κορίτσια... Αλήθεια λέω" τους είπα και άρχισα να κλαίω.
"Όχι,μην κλαις. Λυπούμαστε πολύ" μου είπε η Lexi και ήρθαν και οι δύο να με αγκαλιάσουν.
Αφού ηρέμησα και σταμάτησα να κλαίω,ακολούθησαν οι ερωτήσεις.
"Πότε έγινε;" ρώτησε πρώτη η Mirae.
"Στις 10 Σεπτεμβρίου,μια μέρα πριν αρχίσουν τα σχολεία. Γιαυτό δεν ερχόμουν τόσο καιρό"
"Και ποιος ήταν;" συνέχισε η Lexi.
"Δεν ξέρω ποιος. Φορούσε μάσκα. Το μόνο που φαινόταν ήταν τα μάτια του. Ήταν καστανά"
"Πω και αυτός. Δεν χάθηκε ο κόσμος να έχει άλλο χρώμα μάτια;" είπε η Mirae.
"Ποιοι το ξέρουν εκτός από εμάς;" ρώτησε η Lexi,αγνοώντας πλήρως την Mirae.
"Εσείς,οι γονείς μου,ο Jackson και ο Chanyeol"
"Γιατί δεν πήγατε στην αστυνομία;" ξαναρώτησε η Lexi.
"Και τι θα κατάφερνα; Τίποτα. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις τον δράστη σε τέτοιες περιπτώσεις"
"Πως έγινε όλο αυτό;" ρώτησε η Mirae.
"Εμ με έναν τρόπο γίνεται" απάντησε η Lexi.
"Δεν εννοώ αυτό,ηλίθια. Εννοώ που την βρήκε. Που πήγαινες και σε βρήκε;"
"Εμ δεν χρειάζεται να τα ξαναθυμηθεί"
"Όχι,δεν πειράζει Lex. Ούτως ή άλλως, δεν ξεχνιέται αυτό" είπα και γέλασα.
"Άμα θες,πες" είπε η Mirae, κερδίζοντας ένα δολοφονικό βλέμμα από την Lexi.
"Λοιπόν... Εκείνη την μέρα..." είπα και έκανα μια παύση.
Δεν θέλω να τα ξαναθυμηθώ όλα αυτά, αλλά πρέπει να ξέρουν. Θα είναι οι πρώτες που θα το μάθουν. Μετά τους γονείς μου φυσικά. Δεν έχω πει στον Chanyeol ακριβώς πως έγινε.
"Εκείνη την μέρα, μας είχε πει η δασκάλα του χορού μου,να πάμε πιο νωρίς στην σχολή για να μάθουμε περισσότερα τραγούδια. Έτσι λοιπόν, ξεκίνησα από το σπίτι στις 7. Είχα σκοπό να περάσω να πάρω μια ζεστή σοκολάτα. Αφού είχα πάρει την σοκολάτα,ξεκίνησα για την σχολή, όμως επειδή η ζωή μου με μισεί,είπα να περάσω από μερικά στενά για να φτάσω νωρίτερα. Καθώς περνούσα από ένα στενό,το οποίο δεν είχε καθόλου κόσμο,συν ότι είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει,είδα ένα αγόρι. Ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση. Και φορούσε μάσκα. Ανέβηκα πάνω στο πεζοδρόμιο, για να μην με πλησιάσει. Τον είδα που ανέβηκε και αυτός πάνω στο πεζοδρόμιο και άρχισα να πανικοβάλλομαι. Ερχόταν γρήγορα και πέρασε από δίπλα μου τόσο βιαστικά που έριξε την σοκολάτα πάνω μου. Με ρώτησε αν είμαι καλά και μετά έσβησαν όλα. Το ακριβώς επόμενο που θυμάμαι,είναι πως ξύπνησα σε έναν εντελώς άγνωστο χώρο για μένα. Και τότε ήρθε αυτός ο άγνωστος και... Καταλάβατε. Του είπα να μην το κάνει,αλλά με αγνόησε πλήρως. Όπως εσύ Lex την Mar" είπα προσπαθώντας να τις κάνω να γελάσουν,αλλά απέτυχα. Με κοιτούσαν κάνοντας με να νιώσω λίγο άβολα για αυτό κατέβασα το κεφάλι μου.
YOU ARE READING
his obsession || suga
FanfictionΓύρισα να τον κοιτάξω ακόμα μια φορά πριν το τέλος και τον είδα που με κοιτούσε με ένα μελαγχολικό βλέμμα. Είχε δακρύσει. "Δεν το πιστεύω ότι ήσουν εσύ αυτός που μου κατέστρεψε την ζωή... Πάνω που άρχισα να σε ερωτεύομαι" του είπα και τότε ήταν η...