H42: Kidnapped again...

287 10 1
                                    

in lopen zonder iets tegen Louis te zeggen loop ik naar de kamer toe als ik naar binnen wil gaan krijg ik een schok en val ik op de grind 'what the f*ck' vloek ik zachtjes in mezelf. 'Wat is er met jou?' Vraagt Louis 'ik kom die kamer niet meer in'

------

Pov Zayn

'Hoe bedoel je ik kom die kamer niet meer in?' Zegt Louis 'nou lou zoals ik het zeg' zeg ik draaiend met mijn ogen, rustig sta ik op 'en nu?' Op hetzelfde moment pakt iemand me arm vast 'jou heb ik nodig je moet zo snel mogelijk in de make up je moet over 10 minuten op' zegt Lou die me mee trekt aan mijn arm 'ik heb de jongens al gesmst dat ze klaar moeten gaan staan' zegt Lou ondertussen zijn we bij de make up kamer aangekomen en duwt ze me in de stoel.

Pov Ashton

Calum, Michael en ik zitten in de Back stage ruimte, Calum praat met de vriendin van dat ene meisje die Luke van de staanplaatsen heeft gehaald. Michael zit omgekeerd op de stoel op zijn mobiel en ik ben een broodje aan het maken met pindakaas. Als ik een hap neem van mijn broodje zie ik in mijn ooghoek Luke binnen komen met het ene meisje 'Jongens, ik wil jullie voorstellen aan Roz' zegt Luke, ze loopt naar mij toe en steekt haar hand uit 'heey ik ben Roz' zegt ze 'hoi ik ben Ashton de drummer van de band' stel ik me voor, Michael komt ondertussen aanlopen en stelt zich ook voor 'Wauw, ik vind je haar echt vet gaaf' zegt ze 'Dankje' 'waar heb je het laten verven' zegt ze.

Pov Michael

'Onze stylist heeft het gedaan' zeg ik, ondertussen is Calum ook aangelopen 'hii ik ben Calum' zegt hij uber vrolijk en stuiterend 'hii ik ben Roz' zegt ze en begint ook te stuiteren, we lachen allemaal. 'Roz waar was je?' Vraagt Jess 'ik was bij de andere jongens' zegt ze terug.

Pov Roz

'Ken jij Liam, Zayn, Niall, Louis en Harry?' Vraagt Calum 'ja van vroeger' zeg ik 'cool' zegt Calum terug gelukkig blijft hij er niet op doorvragen 'ONE DIRECTION NAAR HET PODIUM TOE' wordt er omgeroepen, ' ik kom zo terug' zeg ik en draai me om en loop de route naar de jongens hun kamer, ik moet iets drinken nu denk ik en ik voel me duizelig worden, als ik bij de jongens hun kamer kom kijk ik gelijk in de koelkast maar daar staat niks 'fack' vloek ik in mezelf, hoe kan het dat ik opeens zo veel dorst heb ik heb voor het concert nog gedronken denk ik bij mezelf. Dit gaat veelste snel, ik leun tegen de muur aan en glij langs de muur naar beneden waar net nog Zayn en die Barbie aan het zoenen waren als ik die gedachte krijg voel ik me weer boos worden 'rustig Roz wat is er allemaal gebeurd ehmm we kwamen binnen gingen naar de hekken werd naar voren gehaald heb de jongens gezien, met Niall gepraat, naar de make up kamer gelopen, tegen iemand op gebotst, zag Zayn en die bar- WACHT TEGEN IEMAND AAN GEBOTST' Snel trek ik mijn mauw van mijn t-shirt omhoog er zit een gaatje in mijn vel maar hoe kan dat er kan geen naald in mijn huid behalve als die gene wist dat ik een vampier ben, me beeld wordt wazig en ademen gaat steeds moeilijker. langzaam hoor ik de deur open gaan ik draai me hoofd naar de deur toe 'wie is daar' zeg ik met veel moeite, de persoon negeert me volkomen. Hij legt iets neer op de tafel, ik wordt opgetild en over de schouder van de persoon getild. mijn halsketting valt van mijn nek af op de grond, langzaam zakken me oogleden dicht en voel ik niks meer.

Pov .... (Toen er iemand tegen haar aanbeukte)

'Daar is ze' denk ik bij mezelf, ik doe me kapichon op en loop naar haar toe, snel haal ik de spuit uit mijn zak. Als ik tegen haar aanbeuk druk ik de spuit in haar arm 'kijk toch uit waar je loopt' zegt ze tegen mij. Ik mompel wat en loop door, 'fase 1 is voltooid, face 2 gaat in werken' zeg ik in de walkey talkey. Snel draai ik me om en loop achter haar aan 'hou haar goed in de gaten en zorg dat zei jou niet ziet' zegt een vriend door de walkey talkey tegen mij.

Back!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu