'nou kijk ik heb een meisje ontmoet in de stad die best wel knap is en ook wel aardig we stonden samen in het rokershok en ze gaf me een sigaret en haar aansteker maar ik ben vergeten haar aansteker terug te geven en daar rende Calum mee weg' zeg ik en steek mijn hand uit naar Calum, hij geeft mij de aansteker 'wow wacht geef die aansteker is?' Zegt Zayn 'waarom?' Vraag ik 'ik herken hem ergens van' zegt hij, ik geef de aansteker aan hem en zijn ogen worden groot en zijn gezicht wordt witter. 'Ben zo terug' zegt Zayn en hij loopt weg.
----
Pov Zayn
Ik kijk met vol ongeloof naar de aansteker die Luke vast heeft 'dit kan niet waar zijn' denk ik in mezelf. Luke geeft de aansteker aan mij 'Ben zo terug' zeg ik tegen Luke en Calum en ik loop richting de jongens, ik kijk op de aansteker en zie de tekst die ik er voor Roz heb laten in graferen. Als ik het lees worden mijn ogen groter en laat ik de aansteker uit mijn handen vallen van ongeloof de jongens kijken om naar mij en kijken mij met vragende hoofden aan, 'Zayn wat is er?' Vraagt Harry 'Z-ze iis tterrug' zeg ik met bevende stem, ondertussen zijn de jongens naar me toegelopen 'Zayn rustig leg het rustig uit' zegt Niall 'luke heeft haar gezien' zeg ik weer normaal, Liam pakt de aansteker op en geeft hem aan mij ' wie?waar?, wanneer?' Vraagt Harry ' Roz, ik weet het niet, ik weet alleen dat Luke haar ook leuk vind en dat ze weer terug is', 'CALUM, LUKE, ASHTON EN MICHAEL NEEM JE POSITIE IN JULLIE MOETEN OP' word er door de omroeper geroepen. Ik loop terug naar Luke en zeg tegen hem 'Mag ik de aansteker nog bewaren?' 'Sure, maar als het goed is zit ze in de zaal in het oranje vak' zegt hij 'ho wacht wat??' Zeg ik verbaast, 'ik moet gaan zie je zo weer' zegt Luke en loopt weg
Pov Luke
Ik loop naar de jongens toe om naar het podium te gaan 'ik hoor de fans al schreeuwen' zegt Michael 'dit wordt top' zegt Calum 'inderdaad' zeg ik, we horen de aankondiging van onze band. Als we het podium oplopen begint de muziek van 'she looks so perfect' en beginnen we te zingen, ik loop naar de kant van het oranje vak en scan het vak na even zoeken zie ik haar...
Pov Roz
Als we langs de bewakers zijn gelopen rennen Jess en ik als malloten naar voren tuurlijk kunnen we wat sneller rennen als de anderen maar als we op vampier snelheid gaan rennen dan worden we wel heel snel herkent. Als we vooraan staan kijk ik om me heen 'zoek je iemand?' Vraagt Jess aan mij 'ehmm eigelijk wel ik had vanmiddag een jongen ontmoet met blond haar en lippiercing, hij zou ook naar het concert gaan' zeg ik 'ik denk dat dat zoeken wordt als een naald in een hooiberg de Amsterdam arena is mega als je hem ooit nog wilt vinden hier moet je geluk hebben' zegt Jess 'klopt, bdw weet jij wie het voorprogramma is?' Vraag ik aan Jess, meestal weet zij wel meer over zulke dingen 'mwa ik ken ze niet echt maar weet dat ze 5 seconds of summer heten en dat er 1 van en hen Calum heet hij is echt mega knap' zegt Jess, na 30 minuten aan het hek te hangen begint de show en wordt er uitgelegd wat we wel en niet mogen doen de muziek begint en dan komen ze 1 voor 1 op, als laatste komt de jongen op die ik in het café heb gezien. 'OMG dit kan niet waar zijn' zeg ik zachtjes tegen mezelf 'WAAAT ZEI JE?' Vraagt Jess aan me ik wijs naar de jongen met het blonde haar en de lippiercing 'D-DAT IS HEM' zeg ik met een bevende stem 'hij is best wel leuk' zegt Jess, iedereen om me heen inclusief Jess gaan helemaal los behalve ik. Als hij het oranje vak in kijkt kruisen zijn ogen precies de mijne, als hij mij ziet krijgt hij een lachje op zijn gezicht en loopt hij weer weg. Zo kan het dus ook denk ik bij mezelf er loopt Een bewaker loopt langs ons en blijft staan bij mij, hij tilt mij over de hekken en begeleid mij het podium op. De hele zaal is aan het gillen nog erger dan voordat ik het podium op ging, de jongen met die piercing loopt naar me toe en pakt mij hand..
Pov Luke
Als ik haar zie lach ik naar haar en loop naar een bewaker toe 'kun jij het meisje met het zwarte haar naar het podium begeleiden?' Vraag ik aan een bewaker en wijs naar haar, de bewaker knikt en loopt weg. Ik ga weer verder met zingen en de jongens kijken me met een blik aan van 'wat doe je?' Ik steek mijn duimen naar ze op, ondertussen volg ik de bewaker met mijn ogen als hij haar over de hekken tilt en haar het podium op laat komen begint de zaal nog harder te gillen. Ze kijkt me met grote ogen aan, ik fluister in haar oor 'ik leg zometeen alles uit'. Het nummer Kiss me Kiss me begint en ik begin met zingen tijdens het nummer kijk ik naar het meisje waarvan ik eigelijk nog steeds de naam niet van weet als het nummer is afgelopen bedanken we het publiek, ik pak haar hand en 1 voor 1 lopen we het podium af als we backstage zijn. Lopen we samen de ruimte door 'wat is je naam?' Vraag ik 'Roz en die van jou is toch Luke?' Vraagt ze 'jep' zeg ik 'vond je het voorprogramma leuk?' Vraag ik 'ja alleen ik was erg verrast, ik had nooit gedacht dat jij in een band zou zitten' zegt ze
Pov Roz
'Ehmm ik wil het niet verpesten maar mijn vriendin is nog in de arena' zeg ik tegen Luke 'zal ik vragen of de bewaking haar ook wilt halen?' Vraagt Luke 'ja graag' zeg ik en geef hem een glimlach samen lopen we naar zijn vrienden 'jongens dit is Roz, Roz dit zijn Ashton, Calum en michael' stelt Luke hun voor 'dus jij bent het meisje waar Luke niet over ophoud met praten' zegt Ashton. Luke geeft hem een beuk tegen zijn schouder, ik kijk naar beneden opeens zijn mijn schoenen heel interessant ondertussen is Luke weggelopen naar de bewaking 'zoo wat heeft Luke over me verteld?' Vraag ik aan de jongens in het algemeen 'dat hij je ontmoet heeft in een café in het rokershok en dat hij je aansteker nog heeft en dat je best wel knap bent enz enz' zegt Michael 'oké trouwens weet 1 van jullie waar mijn aansteker is?' Vraag ik 'Luke heeft hem aan een vriend gegeven, die vriend zei dat hij de aansteker kende' zegt Calum 'ho wacht hij heeft mijn aansteker gegeven aan wie?' Vraag ik nerveus alsjeblieft zeg niet dat Zayn hem heeft of 1 van de andere jongens denk ik in mezelf' hij heeft hem aan Zayn van de andere groep die zometeen optreed gegeven ken je hem ergens van?' Zegt Ashton, DAMN precies wat ik NIET wou 'hij is een oude vriend van me' zeg ik 'zal ik je naar hem toe brengen? Hij moet wel zometeen optreden' Zegt Michael 'ehmm ik wacht wel even tot Luke terug is' zeg ik, er hing een ongemakkelijke stilte 'ik ga even naar de wc toe' zeg ik tegen de jongens. 'Is goed' zegt Michael de rest zit op zijn telefoon en Michael staat ook op en loopt naar de eettafel, ik loop richting de wc als ik opeens een hele bekende stem hoor achter me 'Roz ben jij dat?' Ik draai me om en schrik..
JE LEEST
Back!
Fiksi PenggemarHet is vier jaar later. nadat Roz weg was zijn Harry en Liam in vampieren verandert de oorzaak van Harry was dat Niall zich in het begin niet kon inhouden en de oorzaak van Liam was dat een groep wilde dieren hem hadden aangevallen. ze zijn teruggeg...