H48: they know it

221 15 1
                                    

oke je bent sterk maar wat gaan we doen met die twee gasten die hier liggen?' Vraagt Calum 'hou Luke is vast ik heb een idee' zeg ik en geef Luke aan Michael, uit mijn zak pak ik een aansteker en steek de lichamen in de fik 'zo ook opgelost' zeg ik met een poker-face 'wauw, geen moeite' zegt Ashton 'ik wil hier weg gaan we?'

-------

Pov Ashton

'Ik wil weg hier gaan we?' Vraagt Roz 'sure' we lopen met ze alle door het bos heen, niemand praat met elkaar tot we uit het bos zijn. Als ik naar de lucht kijk zie ik dat het zal gaan regenen 'we moeten opschieten het gaat zo regenen' zeg ik, we lopen snel naar het hotel naar onze kamer, 'geef Luke maar dan breng ik hem naar zijn kamer' zeg ik en pak Luke over van Michael. Ik duw de deur open van zijn kamer en leg hem op bed 'als het weer gaat, kom je dan weer naar beneden?' Vraag ik 'ja is goed maar ehmm Ashton ik moet iets vertellen over Roz en de jongens tegen jullie' zegt Luke 'wat is er?' Vraag ik verward 'ze is niet wie ze zegt dat ze is' zegt Luke 'hoe bedoel je?' Vraag ik er is een kleine stilte voordat hij weer verder gaat 'ze is een vampier en Zayn, Niall, Louis, Harry en Liam denk ik ook'

Pov Roz

Ashton is net naar Luke's kamer gegaan 'wil je iets te drinken?' Vraagt Calum 'ja graag water' zeg ik en ga op de barkruk zitten

'Alsjeblieft' zegt Calum en zet een glas water voor me neer 'thanks' zeg ik. Ik kan Luke en Ashton horen praten met elkaar 'ze is niet wie ze zegt dat ze is' hoor ik Luke zijn stem zeggen, vragen spoken door mijn hoofd hoe bedoelt hij? Heeft hij het gezien van Zayn? Heeft hij onze gesprekken afgeluisterd?

'Ze is een vampier net als Zayn, Niall, Louis, Harry en Liam' hoor ik zijn stem zeggen. Ik blijf verstijft stil zitten, de jongens kijken mij vreemd aan 'ik moet gaan' zeg ik en sta op 'ehmm oke, we spreken je later nog wel' zegt Calum 'ja spreek jullie later' zeg ik en trek de deur open en loop de deur uit richting de kamers van de jongens. als ik daar aangekomen ben trekt Niall de deur open 'waarom was je zolang weg?' is het eerste wat Naill vraagt, zonder iets te zeggen loop ik de kamer in een kijk rond 'waar zijn de jongens? vraag ik aan Niall

'jacht' zegt hij 'bel ze ze moeten snel komen' zeg ik terwijl ik rondloop door de kamer 'waarom?' Vraagt Niall met een optrekkende wenkbrauw 'vertel ik als iedereen er is' zeg ik gefrustreerd, Niall haalt zijn schouders op en pakt zijn telefoon en belt 'jo jullie moeten terug naar het hotel... Roz wil ons spreken... Geen idee' zegt Niall en hangt op 'ze komen eraan, wil je iets te drinken?' zegt hij 'nee dankje' hoe kan dit gebeuren? Hoe is het mogelijk dat ze van ons af weten? Ik wist wel dat ze het van Zayn hadden gezien op straat maar hoe weten ze dat wij vampieren zijn?

Door al die vragen krijg ik koppijn en ga op de bank zitten. Opeens klopt er iemand op de deur, Niall loopt naar de deur maar ik sprint naar de deur toe en doe hem snel open 'wat is er?' Vraagt Louis die binnen komt lopen samen met de andere.Ik blijf stil en denk hoe ik dit het beste kan brengen 'nou?' Ik neem een diepe hap lucht en zeg het gelijk 'Luke, Ashton, Calum en Michael weten dat ik een vampier ben en denken dat jullie vampieren zijn' zeg ik en adem dan weer uit, het stuk van dat ik weet dat hun weerwolven zijn laat ik nog maar weg voor nu'ho wacht wat hoe weten ze het?' Vraagt Zayn 'geen idee, ik hoorde Luke en Ashton praten met elkaar' zeg ik en plof op de bank neer 'wacht ff waarom was je bij Luke, Ashton, Calum en Michael?' Vraagt Liam 'lang verhaal' zeg ik en zucht diep, 'maar wat te doen?' Zegt Louis 'is het niet eens tijd dat ze het te weten komen?

We kennen ze lang genoeg' zegt Liam, iedereen kijkt mijn aan' waarom kijken jullie naar mij?' Zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw en mijn handen omhoog 'het is jullie beslissing om het te zeggen'. 'Is het wel handig om het ze te vertellen of Zullen we wachten tot ze er zelf achterkomen?' Zegt Zayn iedereen knikt 'maar ander vraagje hoelang blijven jullie nog in Nederland?' En kijk ze 1 voor 1 aan ' we gaan overmorgen weg naar Parijs' zegt Liam 'wauw al zo snel' zeg ik, waarom gaan alle leuke dingen altijd zo snel voorbij dwaald er rond in mijn hoofd 'waarom ben je eigenlijk niet meer op school? Vraagt Niall 'ik ben klaar met school, ik ben er 4 jaar geweest en ben geslaagd' zeg ik , zuchtend kijk ik om me heen wat moet ik doen als de jongens er niet meer zijn en verder aan het toeren zijn. Ik kijk terug naar de jongens en zie ze knikken. Ik trek me wenkbrauwen op 'waarom naar elkaar knikken?' Vraag ik. 'We weten misschien de oplossing' zegt Zayn met een smile.
'Wil je met ons meetoeren? Vraagt Niall en iedereen kijkt mij aan

Back!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu