H47: Bos

277 17 4
                                    

Nu snap ik het waarom ze van 2 verdiepingen kon springen en niks kon breken, waarom ze opeens zo verschrikkelijk snel is, waarom ze zo sterk is, ze is een VAMPIER.

-----

Pov Roz

Ik kijk om naar Luke, hij kijkt me met grote ogen aan. Zijn ogen schieten van mij naar Zayn, je ziet dat hij boos is maar waarom?. Ik kijk Zayn weer aan ' Roz ik probeer je alleen maar te helpen en beschermen het spijt me dat ik iemand anders heb gezoend' zegt hij, ik kan zien in zijn ogen dat hij spijt heeft maar iets zegt in me dat het nog te vroeg is om hem te vergeven maar ook iets anders in mijn lichaam zegt dat hij al genoeg heeft geleden. Dan maak ik toch het besluit 'Zayn ik vergeef je hiervoor' zeg ik, hij kijkt me blij aan 'maar alleen vrienden' zeg ik er achterna. Hij trekt me in een knuffel 'snap ik' zegt Zayn ergens in zijn stem hoor ik teleurstelling dat het niet zoals vroeger is maar hij moet begrijpen dat ik hem niet gelijk na 1 dag kan vergeven.

Pov Luke

Als ik Zayn en Roz zie knuffelen breekt er iets in me, ik voel armen om me heen. Ik duw me uit de knuffel die Calum me gaf 'ik ga een rondje lopen' zeg ik 'maar het is 5 uur in de morgen' zegt Macy 'Boeit me niet' Zeg ik bot terug en loop het parkeerterrein af richting het bos de enige plek waar ik echt mezelf kan zijn.

Pov Roz

Als we richting de groep lopen, zie ik dat er iemand weg is 'waar is Luke?' Vraag ik verward 'hij is een rondje lopen' zegt Harry. 'Maar het is 5 uur in de morgen' zeg ik 'dat boeide hem niet' zegt Ashton 'wij gaan weer naar onze hotelkamer, Roz slaap je bij ons?' Vraagt Harry 'ehmm ja is goed' zeg ik 'zie ik jullie morgen weer?' Vraag ik aan de jongens 'ja tuurlijk' zegt Ashton en trekt me in een knuffel als we loslaten geef ik de andere jongens ook nog een knuffel 'doe de groeten van mij aan Luke' zeg ik en loop samen met de jongens het hotel in 'doen we' hoor ik ze nog roepen. Als we het hotel in lopen voel ik een arm om me schouder heen van Harry, ik schenk hem een glimlach. Als we bij de lift zijn drukt Niall op het knopje 'ik neem de trap, welke verdieping zitten jullie?' Zeg ik, ze kijken mij met opgetrokken wenkbrauwen aan 'waarom?' Vraagt Liam 'gewoon ik hoi niet zo erg van liften' zeg ik 'nou oke, kamer 516 op de 5e verdieping maar ik ga wel mee' zegt Harry 'is goed' we zeggen tot zo tegen de jongens en lopen richting de trap 'wedstrijdje?' Vraag ik uitdagend aan Harry 'ja is goed wie het eerst bij de hotelkamer is' zegt Harry 'oké op 3.. 1..2...3' en we beginnen allebij de trappen op te rennen, ik ren net iets sneller dan Harry en kom na minder dan 10seconden aan bij de 5e verdieping. Harry komt na 15 seconden aan 'gewonnen' zeg ik met een glimlach. Harry glimlacht naar me en samen lopen we naar de kamer toe, Harry steekt de kaart in het slot en duwt de deur open 'wauw' zeg ik met grote ogen en kijk de kamer rond 'tv kijken?' Vraagt Harry 'ja is goed' zeg ik en we lopen samen naar de tv toe, ook de andere komen de kamer inlopen en gaan tv kijken na 5 minuten krijg ik een beetje dorst 'jongens ik ga ff naar het bos toe' zeg ik 'is goed moet er iemand mee?' Vraagt Louis 'nee hoor heb geen babysitter nodig' zeg ik met baby stem en loop de deur uit naar het trappenhuis 'geen zin on trap te lopen' zeg ik zacht tegen mezelf en spring van de trap naar beneden, als ik op de vloer kom kijk ik om me heen of iemand me heeft gezien maar ik zie niemand. Rustig loop ik het hotel uit richting het bos dat 3 straten verder ligt, als ik daar aankom hoor ik al verschillende dieren. Mijn tanden groeien en ik sprint gelijk op het eerste beste dier af en zet me tanden erin. Nadat ik klaar ben met het 5e dier loop ik een beetje door het bos, opeens hoor ik stemmen,schoten en wolvengehuil. Snel ren ik ernaar toe waar het geluid vandaan komt en kijk met grote ogen wat er gebeurd. Dit kan ik niet laten gebeuren denk ik in mezelf en ren er heel snel naartoe.

Pov Luke

Na 5 minuten door de stad te hebben gelopen zie ik het bos, Ik ren het bos in en verander in mijn weerwolf vorm, de beelden komen steeds terug in mijn hoofd van Roz die Zayn een knuffel geeft. Woede komt in me op en maakt me alleen maar meer boos en tegelijkertijd verdrietig als ik aan de gedachte denk dat ze vroeger een relatie hadden, waarom valt ze op Zayn? Door zijn tattoo's ? Of door zijn uiterlijk als een 'badboy'? Ik kom op een open stuk uit een groot veld met alleen maar gras, ik zie de zon opkomen achter de wolken. Het is een prachtig uitzicht, opeens hoor ik een stem en gaat alles heel snel ik kijk naar links en zie een paar mensen naar mij kijken. Ze richten hun geweren op mij en schieten, ik wil nog wegrennen maar het is al te laat. Ik voel een pijnscheut in mijn voet en val op de grond, ik huil als een wolf voor hulp. Hopelijk horen de jongens het, de mannen lopen naar mij toe. Ik wil nog op staan en het lukt maar dan schieten de mensen nog een keer in mijn andere poot en val ik weer op de grond. Nee dit kan toch niet het einde zijn van mijn leven? Ik voel mezelf met de seconde zwakker worden hoe hard ik er ook voor vecht. De mensen waaruit blijkt dat het 2 mannen zijn lopen naar mij toe en bukken zich voor mij neer 'prachtig exemplaar dit, wat zou het zijn?' Zegt de man die de eerste keer op mij schoot 'ik denk dat het een wolf is' zegt de andere man die de tweede keer op mij schoot, 'zullen we hem samen afmaken?' Zegt de man die de eerste keer op mij schoot, de andere man knikt en ze richten allebei hun wapens op mij. Dit is het dan, het einde van mijn leven ik had nooit gedacht dat het zo zou aflopen denk ik bij mezelf, ik hoor een klik van het geweer afkomen en doe mijn ogen dicht dag wereld. 'STOP!!' Hoor ik een maar al bekende stem zeggen mijn ogen gaan gelijk weer open en kijken het meisje die er staat aan ROZ, de mannen richten hun geweren weg 'Ga weg meissie wij zijn bezig' zegt de ene man 'dat kan ik niet toelaten' zegt ze 'oh en waarom niet?' Zegt de man 'omdat als jullie niet heel snel weg gaan, ik ervoor kan zorgen dat jullie hadden gewenst dat dit nooit was hebben' zegt ze en haar ogen kleuren rood. alles gebeurd heel snel, ze rent naar een van de mannen toe en draait zijn nek om, hetzelfde doet ze bij de andere man ze vallen gelijk dood neer. Ze kijkt gelijk naar mij, 'fuck wat moet ik doen' zegt ze, dan opeens komen 3 andere wolven het bos uit springen. Ze kijken bedreigend naar Roz. 'Heeft Roz dit gedaan?' Vraagt Ashton aan mij in wolventaal 'nee die twee gasten die daar dood op de grond liggen' zeg ik moeilijk 'ik kan je alleen helpen als ik in menselijke vorm ben' zegt Michael 'dan kunnen we je dragen naar het hotel' zegt Calum 'waarom ben je eigelijk niet in menselijke vorm?' Vraagt Michael 'dan ziet Roz dat we wolven zijn' zeg ik 'boeiend, verander terug in mens dan kunnen we makkelijker de kogels eruit halen en dan moet je vanzelf genezen' zegt Ashton. Ik verander me terug naar een mens en de jongens ook.

Pov Roz

Hun vacht veranderd in een mensen huid hun kop verandert in een hoofd. Ik zie Ashton, Calum en Michael voor me staan en Luke ligt op de grond 'Huhh wat??' Zeg ik hardop 'we leggen je later alles uit, maar we moeten zo snel mogelijk die kogels uit Luke krijgen' zegt Calum, ik kijk naar Luke er zitten 2 kogels in zijn lichaam. 1 in zijn been en de andere in zijn heup, 'wie gaat het doen?' Vraag ik 'ik doe het wel' zegt Calum en buigt zich naar Luke toe 'plz haal ze er nu uit' zegt Luke en hij hapt naar adem. Calum gaat met zijn hand naar het been toe en steekt zijn vingers in de kogelgat van Luke 'AUW FACK' vloekt Calum en trekt snel zijn vinger weer uit de wond 'wat is er?' Vraagt Ashton 'dat ding is heet' zegt hij, 'hoe kan dat nou?' Zegt Ashton 'weet ik het' kaatst hij terug 'oké jongens geen ruzie' zeg ik met een boze stem, rustig buk ik voor Luke neer 'ik haal hem er uit' zeg ik, ze knikken en Luke ligt nog steeds te happen naar adem, snel stop ik me vingers in het kogel gat en haal de kogel eruit. Hetzelfde doe ik met de tweede kogel en sta dan weer op 'hou is vast' zeg ik en geef de kogels aan Michael, gelijk als ik de kogels in Michaels hand heb gelegd laat hij ze vallen 'fack dat is pijnlijk en heet' vloekt hij. 'Ik neem ze wel mee' zeg ik en pak ze weer op 'en hoe doen we dat met Luke?' Vraag ik 'de gaten moeten over een paar minuten dicht zijn maar het inwendig herstellen duurt denk ik een paar uur' zegt hij 'kunnen jullie hem tillen of moet ik het doen want we gaan hier toch niet wachten' zeg ik 'ha jij bent toch niet sterk genoeg' zegt Calum lachend 'O denk jij dat' zeg ik met optrekkende wenkbrauwen en til Luke rustig op, 'oke je bent sterk maar wat gaan we doen met die twee gasten die hier liggen?' Vraagt Calum 'hou Luke is vast ik heb een idee' zeg ik en geef Luke aan Michael, uit mijn zak pak ik een aansteker en steek de lichamen in de fik 'zo ook opgelost' zeg ik met een poker-face 'wauw, geen moeite' zegt Ashton 'ik wil hier weg, zullen we gaan?' Zeg ik 'is goed' zeggen Calum Michael en Ashton

Back!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu