'Zayn?' Hoor ik opeens achter me als ik omkijk zie ik dat het Liam is 'wat Liam' zeg ik boos 'we weten wie haar heeft meegenomen' zegt hij rustig en loopt op me af, 'wie?' Zeg ik en loop naar hem toe.
-----
Pov Roz
Langzaam kom ik weer bij bewustzijn, als ik om me heen kijk zie ik dat ik in een kamer zit een studentenkamer?? Als ik wil opstaan lukt het me niet, ik ben te erg uitgeput en zit vastgebonden. 'Zo zo ze wakker' als ik naar rechts kijk hoor ik dat iemand net binnenkomt, als diegene in mijn zicht gaat staan kijk ik hem met grote ogen aan 'Ryan..?' Vraag ik verbaast 'wauw knap dat je me nog herinnerd' zegt hij met een kwaadaardig lachje
'waar ben ik? Wat moet je van me?' Zeg ik boos en probeer me los te maken 'kom kom alles op ze tijd' zegt hij en gaat met zijn vinger langs mijn wang. 'Niet gaan pesten Ryan, ze kan helemaal niks' hoor ik een bekende stem zeggen die ik liever niet had gehoord 'hallo Roz' 'Josh' zeg ik nep-vrolijk 'wat leuk mijn ex en zijn vriend dat is lang geleden' zeg ik met een fake smile, Josh wilt me een klap geven maar Ryan houdt hem tegen 'niet doen ze speelt een spelletje met je' zegt hij 'wauw dat had ik zelf nog niet eens in de gaten' zeg ik nep verbaast 'maar nu serieus waarom ontvoeren jullie mij?' 'Nou kijk.. Je vriendjes van one direction zijn rijk dus wij dachten: we ontvoeren Roz vragen losgeld en we zijn rijk' legt Josh uit. met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik ze aan 'hoeveel heb je gevraagd voor mij?' '4 miljoen' zegt Ryan 'en jij denkt dat ze dat gaan betalen?' zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen 'jep' zegt Ryan '1 ding' zeg ik 'wat?' vragen ze allebei 'ze betalen het toch niet'
Pov Zayn
'Wie Liam?!' Zeg ik boos 'Josh en Ryan hebben haar', steeds meer woede komt in me op. 'Liam ga nu weg of ik mep je echt hard' zeg ik waarschuwend. Hij kijkt me vragend aan en snapt de hint snel gaat hij weg. Ik trap kei hard tegen een stel prullenbakken aan die gelijk alle kanten opvliegen. gelukkig is dit stuk waar ik ben afgesloten en kan niemand hier komen behalve als je een sleutel hebt, ik leun tegen de muur aan en ga tegen de muur aan zitten met me benen opgetrokken steeds dezelfde vragen herhalen zich in mijn hoofd: wat moet ik doen, waar is ze, hoe kan ik haar vinden en komt het allemaal nog wel goed tussen haar en mij?
Pov Macy
'Oke wat gaan we doen?' Vraag ik in het algemeen 'we bellen de politie! Zegt Calum 'ja en wat zeggen we dan: he hallo politie een vriendin van mij die na 4 jaar eindelijk weer terug is is net ontvoerd door v-' ik kan mijn zin niet afmaken of er word een hand op mijn mond gelegd 'v-Vreselijke mensen bedoelt Macy en trouwens er staat op de brief dat we de politie niet mogen bellen??' Zegt Louis 'jongens, wij ehh moeten ff nog iets doen' zegt Liam die net in de deuropening staat 'ja klopt ehmm we zien jullie strax wel weer' zegt Harry en we lopen de kamer uit 'wat is er?' Vraagt naill 'Zayn tript hem helemaal' zeg Liam met grote ogen.
Pov Calum
Ik loop naar de koelkast en pak daar een blikje uit en zet hem voor Luke neer 'thnxx mate' zegt hij en maakt het Heineken blikje open. 'Wat moeten we doen' zegt Ashton die door de kamer aan het lopen is 'WACHT!!' Zeg ik en pak de dvd uit mijn zak 'wat is dat?' Vraagt Luke 'een dvd waar de ontvoering van Roz op staat' zeg ik 'hoe kom je eraan' vraagt Michael 'uit de bewakings kamer' zeg ik 'kom dan gaan we naar onze kamer daar is tenminste een tv die het doet' zeg ik en draai me gezicht naar de tv die op de grond kapot ligt 'hoe gaan we dit allemaal eigelijk verklaren?' Zegt Ashton 'niet onze zorgen' zegt Michael, rustig lopen we met zijn alle naar onze kamer 'ff vraagje waar is eigelijk die vriendin van Roz?' Vraagt Luke 'ze moest snel weg Roz wist ervan zei ze ' zeg ik 'Ahh oke' zegt Luke. Als we in de kamer zijn aangekomen sprint Luke gelijk naar de tv toe en doet de dvd erin 'kom op tv doe het' zegt Luke haastig die op allerlei knoppen drukt van de afstandsbediening, na 5 keer proberen lukt het eindelijk en komt er op de tv een stukje van de gang te zien na 4 minuten wachten zien we Roz de kamer ingaan 'spoel is terug' zegt Michael. Luke spoelt het stukje terug en speelt het weer af 'valt het jullie ook op dat ze wankelt?' Zegt Michael 'klopt' zeg ik, na ongeveer 4 minuten erna loopt er een jongen de kamer in met een capuchon op, na ongeveer 3 minuten erna loopt dezelfde jongens met Roz over zijn schouder de kamer uit 'wie is dat?' Zegt Luke 'ik ken hem niet' zeg ik
Pov Roz
'Waar is mijn ring?' Zeg ik tegen Josh en Ryan die nog steeds voor me staan 'die hebben wij' zeggen Josh en Ryan 'geef hem terug' zeg ik rustig maar wel dreigend 'waarom? Zodat je overdag door de zon kan lopen inplaats van je in te smeren, we kennen je geheimpjes je werkt samen met een heks' Zegt Josh 'het was geen geheim als je nou eens goed ging studeren en nadenken kon je dat zelf ook nog wel verzinnen' zeg ik, er wordt aangeklopt op de deur 'Josh ben je hier?' Hoor ik een meisjes stem zeggen 'kom maar binnen' zegt Josh als ze binnenkomt zie ik dat het een meisje van ongeveer mijn leeftijd is 'wie is dat?' Vraagt ze 'mijn ex lang verhaal' zegt Josh 'waarom moest ik komen?' Vraagt ze 'je moet ff op haar letten Ryan en ik moeten wat gaan halen' zegt Josh 'is goed' zegt ze 'ugghhh dit gaat lang duren' zeg ik met een zucht 'wij komen zo terug' zegt Ryan en ze lopen de deur uit 'zo hoelang ken jij Ryan en Josh al?' Vraag ik 'waarom wil je dat weten?' Zegt ze met een bitchie stem 'weet je wat hun geheim is?' Zeg ik 'welk geheim?' Zegt ze 'dus je bent een mens?' Zeg ik met een gemeen lachje 'natuurlijk ben ik een mens dat kan je toch wel zien' zegt ze 'mooi' zeg ik, ik probeer me te concentreren op haar bloed en botten 'wat doe je? Wat gebeurd er met me?' Zegt ze langzaam loopt ze naar me toe 'ik bestuur je lichaam' zeg ik als ze bij mij is pak ik haar arm vast en bijt er in als ik al het bloed uit haar lichaam heb opgedronken valt ze op de grond 'top' zeg ik tegen mezelf, langzaam breek ik het touw. Als het kapot is loop ik gelijk naar de kasten toe 'waar hebben jullie mijn ring gelaten?' Zeg ik, na even zoeken kan ik hem nog steeds niet vinden als ik in de kamer rondkijk zie ik dat ik op 1 plek nog niet gezocht heb 'nee jo zo dom zijn ze toch niet' denk ik bij mezelf, ik loop naar de stoel toe waar het vest van Ryan op ligt en kijk in de zakken 'wauw ze zijn dus wel zo dom' denk ik weer in mezelf. Snel pak ik de ring en doen hem om mijn vinger 'en nu wegwezen hier' zeg ik tegen mezelf en open het raam van het studenten huis.
Sorry slecht stukje maar heb het heel druk met school en heb over 2 weken tentameweek
JE LEEST
Back!
FanfictionHet is vier jaar later. nadat Roz weg was zijn Harry en Liam in vampieren verandert de oorzaak van Harry was dat Niall zich in het begin niet kon inhouden en de oorzaak van Liam was dat een groep wilde dieren hem hadden aangevallen. ze zijn teruggeg...