"Hayatıma girmen gibi çıkman da kolay oldu." |8|

62 5 3
                                    

NOT: SADECE SEMRE İÇEREN BİR BÖLÜM.

"Kendini bana ayrlasana."

*********

Sıla'dan;

Emre beni çevirip bunları söyledi, evet. Peki ona ne diyeceğim?

Önce ellerimi çektim. Geriye gittim ve o gözlerine baktım. Baktıkça kaybolmuyordum belki, ama o boğulmuşluk hissini veriyordu. Benim Umut'um var ama?

"Sılaaağğğ!"

"E-evet?" dedim. Kulağım sağır oldu, öküz bu Melis.

"Mesaj geldi." Hııııı? Telefonumu çıkardım. Messenger'dan mesaj vardı. 

Düşündüm de... Belki deneyebiliriz. O mavilerinde kaybolmak istiyorum. -Umut Başaran, Messenger'dan Gönderildi. 

Gözlerimi yumdum. Şimdi mi atılır bu mesaj?! 

Evet. -Sıla Bieber, Messenger'dan Gönderildi. 

Eed. Facebook'taki soyadım Bieber. Oq bb.

Bir dakika.

Bir.

Dakika.

BEN EVET Mİ YAZMIŞIM?!

NEEEAAAĞĞĞĞ?!!

Kutsal leprikonlar aşkına! Hayıııııııaaaağğğğğrrr!

"Sılaeeeeaaaağğğğ!"

"Off! Bağırma be kulağımın dibinde, hayvanat!" 

"Iııı, Sıla?" dedi Emre. Gözlerindeki hayal kırıklığı mı senin? O.o

"Şey, benim zaten sevgilim var."

Şey ne Sıla?! Mal mısın sen, şey ne?! Etrafımda gözlerimi gezdirdim. Herkesin gözlerindeki o şaşkınlıkta ne?!

Bir dakika. Benim yanağım neden yana düştü ve yanıyor? Emre bana tokat mı attı? Peki beni kollarımdan tutan ve sarsan o mu?

"Salak mısın sen? Niye seni öpmeme izin verdin o zaman?! Niye senden etkilenmeme izin verdin?! Tipinden de belli zaten! Aptal sarışın! Sürtük!"

Ne?

"Sen. Ne. Dedin?!" diye kükredi Melis. Emre'nin kollarımı bıraktığını hissettim. Dizlerim sızlıyor, çünkü düştüm. Demi Lovato, idollerimden birisi, güçlü kalamıyorum. Taylor Swift, büyük ikizim. Don't be afraid, jump, then fall mı demiştin? Korkuyorum. Önceden zıplayıp düşmemiştim. Sonra senin sözüne uydum. Düşmekten korkmadım bir daha. Ama üçüncüyü kaldıramayack sanırım kalbim. Kollarımdan tekrar tuttu birisi. Kaldırdı ve sımsıkı sarıldı. Ama karşılık vermedim, kim olursa olsun. Nefesim daraldı. Astım krizi geçiriyorum galiba. 

Sürtük dedi.

Bana sürtük dedi.

Emre bana sürtük dedi.

"Bırak onu seni salak!" dedi Melis. Çekildiğinde bana sarılanın, grupta bana ilk canım kaynayan Furkan olduğunu gördüm.

"Sıla? SILA?! Allah'ım! İlacın nerede?!" dedi Melisa. Almamıştım ki yanıma. Nefes almam zorluklaşıyordu. Görüşüm zaten bulanıklaşmış, daha da kör oldum gözyaşından. 

"Ne ilacı?"

"Neler oluyor?"

"Defol!"

"Yeter!"

"Ambulansı arayın salak!"

Sesler de birbirine karıştı işte. Gözüm karardı ve sanırım yeni sevgilim yer.

Ruh Öküzleri |Ara Verildi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin