PaPaBOY |9|

1.9K 297 27
                                    

Jongin ... စာသင္ေနရေသာ္လည္း ... စိတ္မပါလွ ...

ပါပါးကို စိတ္အႀကီးႀကီးေကာက္ၿပီး ... မနက္စာ မစားခဲ့တာ ... ခုေတာ့ ... ဗိုက္ေလးသည္က ... အခ်က္ျပေနေလၿပီ ...

ေဘးက တစ္ေယာက္ ... လူဆိုးေကာင္ကလည္း ... လူကိုသာၿပီတီတီနဲ႔ ... စိုက္ၾကည့္ေနသည္ေလ ...

"ဘာရုပ္ေလးမွန္း မသိဘူး ... ဟင့္ ... :'( ..."

Sehun အား ... စိတ္ထဲကေန ... ျပစ္ခ်က္မ်ားေျပာေနသူ ... Jongin ေလးပါေလ ...

ဟိုဘက္က ... Oh Sehun ကလည္း ... သူ႔အား စိတ္ထဲကေန ... ဝါးစားေနၿပီကိုေတာ့ ... ဝက္ဝံေပါက္ ... မသိေပ ...

တစ္ခ်ိန္ၿပီး တစ္ခ်ိန္ဆက္ရင္း ... မုန္႔စားခ်ိန္ေရာက္ခါနီးမွာပင္ ... ခုဝင္သင္ေနေသာ ... ဆရာသည္က ... ႏႈတ္ဆက္လို႔ ... ထြက္ခံနီးမွာပင္ ...

"Byun Jongin ..."

Jongin လည္း ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ေလးနဲ႔ ... မတ္တပ္ထရပ္ရေလသည္ေပါ့ ...

"Nae ..."

"ဆရာ နဲ႔ လိုက္ခဲ့ပါဦး ... ျဖည့္စရာ အခ်က္ေလးေတြရွိေသးလို႔ ..."

"ဟုတ္ ..."

Jongin စိတ္ထဲကေန ညိဳးငယ္သြားသည္က ... အျပင္မွမေပၚေအာင္ အေတာ္ထိန္းလိုက္ရသည္ေလ ...

"ဗိုက္ဆာ ေနပါၿပီဆိုေနမွကို ... :'( ... ငိုခ်င္လာၿပီ ... ပါပါးေရ ..."

Jongin သည္က ...ဗိုက္ဆာလို႔ စိတ္မသက္မသာ ျဖစ္သြားရတာ ...

ေဘးက Oh Sehun သည္ကေတာ့ ... သူၾကံဳးဝါး ေမၽွာ္မွန္းထားသည္ကို ... ဆရာက အႀကီးႀကီးကို ဖ်က္ဆီးလိုက္ၿပီေလ ...

Sehun ... ထိုေကာင္ေလးကို ၾကည့္မိေတာ့ ... ဆူပုပ္ပုပ္ရုပ္ေလးျဖင့္ ... လႈပ္တုပ္တုပ္နဲ႔ထြက္သြားေလရဲ႕ ...

ေနာက္ေက်ာကေန Sehun ... ၾကည့္ရတာ ...
"အားရွီးးးး ေျပးကိုက္ခ်င္စရာေလး ..."

"ဘာကို ကိုက္ခ်င္လည္း မေမးရ ... Oh Sehun က မေျဖပါေနာ္ ..."

"ရွလြတ္ ..." Sehun လၽွာသပ္မိ၍ ထြက္လာေသာ အသံ ...

Sehun လည္း ... လြယ္အိတ္တစ္ခါထဲဆြဲရင္း ... ထြက္လာခဲ့ေတာ့တယ္ေလ ... စာသင္ခန္းက ... သူ႔အတြက္ ပ်င္းစရာေကာင္းသြားၿပီေလ ...

ထိုေကာင္ေလး ေသခ်ာသည္က ... ေက်ာင္းလႊတ္ခံနီးေတာင္ ျပန္လာရမည္မဟုတ္ ... ဘာလို႔ဆို ေခၚသြားေသာ ဆရာက ... ေလအရမ္းေပါေသာ ဆရာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္ ...

PaPaBOY ||HIATUS||Where stories live. Discover now