PaPaBOY |19| Z+U

1.2K 192 26
                                    

ထို႔ေနာက္တြင္မွ ... တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေသာ ... ေကာ္ဖီဆိုင္ငယ္ေလးအတြင္းတြင္ ... မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္ေနမိၾကေသာ ... Baekhyun နဲ႕ Sehun ...

အေတာ္ၾကာသည္အထိ စကားမစမိၾကေသးေပ ...

အၾကည့္မ်ားၿပိဳင္ေနသည္ကေတာ့ ... ခြၽင္းခ်က္မရွိ ...

ေနာက္မွ Baekhyun သည္ နာရီအားတစ္ခ်က္ၾကည့္ရင္း ...

"ေျပာစရာရွိရင္လည္း ... ျမန္ျမန္ေျပာသင့္တယ္ ... ေကာင္ေလး ... ကိုယ္အခ်ိန္သိပ္ရေနတဲ့သူ မဟုတ္ဘူး ..."

Sehun ေရွ႕ကလူစကားလည္းၾကားေရာ ... တစ္ခ်က္႐ြဲ႕ၿပဳံးၿပဳံးမိလ်က္သား ...

"ေကာင္ေလး ??? ..."

Sehun ခပ္ေလွာင္ေလွာင္တစ္ခ်က္ၿပဳံးလိုက္ရင္း ...

"ဟက္ ...

အဲ့ဆို အရင္ဆုံး ကိုယ္တိုင္မိတ္ဆက္ရေတာ့မွာေပါ့ ... မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနေတာ့လည္း ..."

Sehun လည္း သူကကိုယ့္ျပန္ေခ်ေနေတာ့ ... ကိုယ့္ type ကလည္း အရင္ကတည္းက အဲ့ပုံစံဆိုေတာ့ ... လုပ္ယူစရာကိုမလိုေအာင္ ယခုအေျခအေနကျဖစ္ေနေလသည္ ...

"Oh Sehun ပါ ..."

Sehun ရဲ႕ ႏႈတ္ဆက္သံအဆုံး ... Baekhyun ဆိုသူကလည္း ... ျပန္ၿပဳံးလာရင္း ...

"Byun Jongin ... ပါပါး Byun Baekhyun ပါ ..."

Baekhyun ေျပာရင္းပင္ ... ညာလက္အားဆန႔္တန္းထုတ္ေပးကာ ... လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ရန္ျပဳေတာ့ ... ေရွ႕ကSehun ဆိုသည့္ေကာင္ေလးက ... လက္ကိုမထုတ္လာခဲ့ ...

Baekhyun လည္း အေနအထားကိုတန္းသိသူပီပီ ...

"ဟက္ ... သားေပါက္စ ေျပာတာေတာ့ ... သူ႕သူငယ္ခ်င္းက ယဥ္ေက်းတဲ့သူတဲ့ ...

ခုေတာ့ ... ဒီလိုေတြေၾကာင့္ ... မေပါင္းခိုင္းမိတာမွန္တယ္ထင္တယ္ ..."

ထို Baekhyun ေၾကာင့္ ခုေလးတင္ပင္ Sehun သည္ အရင္ဆုံးကိုစကားနဲ႕တင္  ႏွစ္ခါဂိုးသြင္းခံလိုက္ရေလသည္ ... စိတ္ထဲမွာ ေအာင့္သက္သက္ျဖစ္သြားေသာ္လည္း မ်က္ႏွာကို တည္ေနလိုက္ရသည္။

ေနာက္ Baekhyunသည္ ေကာ္ဖီခြက္အား ဇြန္းနဲ႕အသာေမႊရင္း ... ယူေသာက္ေလသည္ ... ဘာမွမျဖစ္သလို ...

PaPaBOY ||HIATUS||Where stories live. Discover now