PaPaBoy |13|

1.5K 275 47
                                    

Jongin ... အိမ္ေရာက္ေတာ့ ဘာမွမျဖစ္သလိုေလးသာ ... တည္ၿငိမ္စြာနဲ႔ ဝင္လာခဲ့လိုက္တယ္ ...

တည္ၿငိမ္သူ သားေပါက္စေပါ့ေလ ... ဟီး ...

အိမ္က တိတ္ဆိတ္ေနသည္ ... ဘိုးနဲ႔ဘြား လည္း မရွိပံုပင္ ...

Jong ရဲ႕ ပါပါးကေတာ့ လား ... အလုပ္သရဲဆိုေတာ့ သိတယ္မွတ္လား ... ခုခ်ိန္အလုပ္မွာေပါ့ ...

ခုေတာ့ ပါပါး အတြက္ ဒီက သားေပါက္စNini သည္ ေမြးစားသားေလးေပါ့ ...

ပါပါးရဲ႕ ခုလက္ရွိသားအရင္းက ... အလုပ္ေလ ...

ဟင့္ ... ေတြးရင္း ...

"ဘယ္ေတာ့ျမန္းမွာ စေခ်ာ့ပါ့မလဲ ... ပါပါးေရ ..."
ဒါနဲ႔ ဒီေန႔ေက်ာင္းမတက္တာ ပါပါးေတာ့ သိမွာမဟုတ္ပါဘူးေနာ္ ...

"သိသြားရင္ေရာ ဘယ္လိုေျပာရပါ့ :'( ..."

Jongin တစ္ေယာက္တိုးတိတ္စြာညီးညဴမိရင္း ...

ဒီေန႔ Oh Sehun အေၾကာင္းျပဳ ... ေက်ာင္းလစ္ ေလၽွာက္သြားမႈေၾကာင့္ ... ပင္ပန္းၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ေလသည္ ...

ႏိုးလာေတာ့ ညေတာင္ေရာက္ၿပီ ... ဗိုက္လည္းဆာလာၿပီဆိုေတာ့ ... ေအာက္ထပ္ဆင္းလာခဲ့ေတာ့လည္း ... အိမ္ကတိတ္ဆိတ္လ်က္ ...

နာရီၾကည့္မိေတာ့ ညရွစ္နာရီခြဲေတာ့မည္ ... ပါပါး ခုခ်ိန္ထိျပန္မလာေသးဘူးလား ...

Jongin ေရခဲေသတၱာထဲ ဘာမုန္႔ရွိမလဲ ရွာေနတုန္း ... ေအာက္ထပ္ရွိ ဘြားကထြက္လာေလသည္ ...

"ဟင္ ... ေျမးေပါက္စ ဘာလုပ္ေနတာတုန္း ..."

"ဟီး ... Jong ဗိုက္ဆာေနလို႔ ... မုန္႔ရွာေနတာ ..."

"ေနေန ဘြားလုပ္ေပးပါမယ္ ... ေျမးေပါက္စရယ္ ... ခဏေစာင့္ေနာ္ ... ပါမုန္႔မီးကင္ေလးလုပ္ေပးမယ္ ..."

"ေရး ... Jong ရဲ႕ ဘြားက အေကာင္းဆံုး ..."

"အဲ့ဆို ေျမးေပါက္စ ပါပါးထက္ ေကာင္းတယ္ေပါ့ ..."

"ဟီး ... ဒါကေတာ့ ဘြားကလည္း ... သိသားနဲ႔ ..."

"မသိလို႔ ေမးတာပါေတာ္ ..."

"Jong အတြက္ေတာ့ ... ပါပါး သည္သာ အေကာင္းဆံုးလို႔ ..."

"ဟုတ္ပါၿပီ ..

PaPaBOY ||HIATUS||Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang