PaPaBoy |18|

1.8K 272 47
                                    

"ပါပါးေရ ..."

"ပါပါးလို႔ ..."

"မရဘူူး ..."

"ပါပါးကလည္း ..."

အိညႇက္ညႇက္အသံကေလးျဖင့္ ... ဆိုဖာရွည္ေပၚ လိမ္ေကာက္ထိုင္ေနကာျဖင့္ အသံျပဳေနေသာ သားေပါက္စ ...

baekhyun သည္ကေတာ့ ... အလုပ္မွဖိုင္တြဲမ်ားဆီထည့္ေနရင္း ... ခြ်ဲေနေသာ သားေပါက္စကိုလည္း တစ္ခြန္းေမးတစ္ခြန္းေျပာေနရသည္ ...

"ပါပါးလို႔ ..."

baekhyun ေလ်ာ့လို႔မရေတာ့မွန္းသိေတာ့ ... အသံမာမာျဖင့္ပင္ ...

"မရဘူး Nini !!! ...

ဒီေန႔ပါေက်ာင္းမသြားရင္ တစ္ပတ္ျပည့္ေတာ့မယ္ ..."

ဒီလိုေျပာလိုက္ေရာ မ်က္ႏွာကေလးကငယ္သြားကာျဖင့္ ... လက္ညိဳးကေလးေထာင္လာကာျဖင့္ ...

"ဟီး ... ပါပါး ကလည္း တစ္ပတ္ျပည့္သြားေအာင္ ဒီေန႔တစ္ရက္ကေလး ..."

သားေပါက္စ စကားမဆံုးခင္မွာပင္ ...

"သြားျပင္ !!! ..."

"ဟြင့္ ... ပါပါး ..."

မ်က္ႏွာကိုက ခ်က္ခ်င္းဆူပုတ္ၿပီး ... ႏႈတ္ခမ္းကေထာ္လာတာကေတာ့ ...

"ပါပါးကလည္း ... Jong ရုံးခန္းထဲမွာၿငိမ္ၿငိမ္ကေလးထိုင္ေနမွာကိုလို႔ ..."

"ၿငိမ္ၿငိမ္ထိုင္ၿပီး ဂိမ္းေဆာ့တာထည့္ေျပာဦးေလ ကိုယ္ေတာ္ေလး ...

ခုကစာသင္ခ်ိန္မွာ စာသင္ရမွာပဲ ... မရဘူး ေက်ာင္းသြားရမယ္ ..."

"ဟြင့္ ... ပါပါး လူဆိုး ..."

တက္လည္းတက္ႏိုင္တယ္ ... အမ်ိဳးစံုကို ဘယ္လိုလူကို ဘယ္လိုခြ်ဲရမလဲ သိေသာ ... baekhyun ရဲ႕ သားလို႔ကိုေျပာစရာမလိုေအာင္ကို ... မ်က္ႏွာကမ်ိဳးစံုလုပ္တတ္ပါဘိ ... သားေပါက္စရယ္ ...

Baekhyun ခပ္တည္တည္ၾကည့္လိုက္ေရာ ... ေဘာက္ဆက္ေဘာက္ဆက္ျဖင့္ ... အေပၚထပ္ကအခန္းဆီသြားေနတာျမန္း ... ေနာက္ကကိုေျပးရုိက္ခ်င္စိတ္ကေတာ့ ...

ကိုယ့္သားေပါက္စမို႔ Baekhyun မလုပ္ရက္လို႔သာ ...

သားေပါက္စျမင္ကြင္းထဲမွ ေပ်ာက္မွသာ Baekhyun သက္ျပင္းက်မိလိုက္သည္ ...

PaPaBOY ||HIATUS||Where stories live. Discover now