PaPaBOY |2|

3.2K 326 38
                                    

" woo !!!..."

"ဘယ္သူ႔ သားသားေလးမို႔ ... ဒီေလာက္ေခ်ာေမာ ... သန္႔ျပန္႔ေနရတာလည္း ..."

Baekhyun ... တစ္ေယာက္ သူ႔သားေလးNiniအား ... ရွပ္လက္တိုအျဖဴေလးအား ... ၾကယ္သီးအျပည့္တပ္ေပးရင္း ... ၿပီးသြားေသာအခါ ေမးလိုက္ျခင္း ...

သားသားသည္ ေဘာင္းဘီနက္ျပာေရာင္ေပါင္တိုေလးကိုမွ ... ရွပ္လက္တိုအျဖဴေလးႏွင့္ တြဲဝတ္ထားေလသည္ ...

"ဘယ္သူ႔ သားရမွာ လည္း ... ပါပါး ရဲ႕သားေလး Nini ေပါ့ ..."

ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုဆူေထာ္ရင္း ... baekhyunအား သူ႔ရင္ဘတ္ေလးကို ပုတ္ကာျဖင့္ေျပာေနေသာ သားေလးပင္ ...

"ပါပါး ... သား ကို ဒီ လိပ္ျပာေလးတပ္ေပးဦးေလ

လည္စည္း ဖဲျပားေလးအား ... လိပ္ျပာေလးလို႔ေျပာကာ ... သူ႔ပါပါး အား တပ္ခိုင္းေနသည့္ ... သားသားNini ...

"ဟုတ္ပါၿပီ ... Byun Jongin shii ..."

"ပါပါး ဘယ္သူ႔ကိုေၾကာေနတာလဲဟင္ ..."

"ပါပါးရဲ႕ ေဟာဒီက အသည္းတံုးေလးNini ရဲ႕ နာမည္ေလးကိုေျပာေနတာပါဗ်ာ ..."

"သား သား နာမည္က ခါခါအီ (Kai) ဆို ... ပါပါးေၾကာတာ ...

ပါပါး ေခၚတာလည္း Nini ဆို ..."

အင္း ... ဟိုမွာတုန္းကေတာ့ ... ႏိုင္ငံျခားဆန္သည့္နာမည္မွည့္ေပးထားေသာ္လည္း ... ခုေတာ့ နာမည္အရင္း သားသားသိေအာင္ေျပာရမွာပင္ ...

"ခါခါအီ ကလည္း ... သားသားနာမည္ပါပဲဗ်ာ ..."

"ခုကခုက သားသားက ... မူႀကိဳသြားရမွာဆိုေတာ့ ... ဒီကနာမည္ေလးနဲ႔မွ ရမွာေလေနာ္ ...
Jonginnie တဲ့ လွတယ္မွတ္လား ... နာမည္က ..."

"ဟုတ္..."

"Nini ဆိုတာကလည္း ... Jongin က Nini ေလးကိုယူထားတာေလ ..."

"ဟုတ္ ...ပါပါး ... ေဂ်ာ္နီး ... ေဂ်ာင္းနီ ... သားသားႀကိဳက္တယ္ ..."

"No ... No ... မဟုတ္ဘူး ... သားသားရဲ႕ ... Jongnie ..."

"ဟင္ ..."

"ေဂ်-အို-အန္-ဂ်ီ-အန္-အိုင္-အီး (Jongnie) ..."

"ေအာ္ ... ေဂ်ာင္းအန္းနီး ေပါ့ ... သားသားနာမည္က ..."

"အင္း ..."

PaPaBOY ||HIATUS||Onde histórias criam vida. Descubra agora