DD-2

49 4 0
                                    

Ahh..such a tiring day.

Aku menyembamkan diri di atas katilku yang amat empuk ini. Kenapa kita kena berpenat ii kat sekolah? Penat dia ni macam baru balik perang.

Ke kiri ke kanan aku bergolek mencari posisi yang sesuai untuk tidur, tapi still tak jumpa. Akhirnya aku hanya berdugung laut di atas katil.

Nak tengok youtube , internet takde. Haih sadisnya. Last ii aku bukak lagu . chaeyoung- alone.

" keofi honja maeil uri -"

" neli turun jap " mak aku memanggil. Waduh omma.

Dengan mengesot perlahan ii akhirnya aku sampai ke mak aku di ruang tamu. Kelihatan umi dan kayla sedang seronok menonton didi and friend.

"Ha why mother?" Aku menanya dan menggeliat kecil.

"Amikkan remote"

Dehel. Remote tu kat kaki dia je.

Sebagai anak yang baik ,aku mengambil remote itu tanpa berkata apa ii. Taktau nak marah ke nak sedih. Then aku naik bilik aku balik.

Tidur jelah ...

Sedang aku menutup mata dan ingin melayang ke alam mimpi ,bunyi noti kedengaran. WAI DUNIA WAI.

Mesej from Harry Potter sepet.

-weh nayly
- esok kau datang ke?

Soalan pandai apa dia ni? Ofcos ah aku dtg ,nK tengok dia shshshhss .

-ofcos ah datang
-wai?

Harry potter sepet is typing..

Typing..

Typing..

- saje tanya 🐧

Mintak kena carut ke dia ni. Punya lama aku tunggu dia typing tu je dia reply? Taguna .

-oh okay

-aku nak dapat kan sleeping beauty aku

-jangan kacau.

-ha pergilah .

-mana tau dapat beauty betul en

Dia ni sumpah khinzir perangai. Aku dahla penat namati kena balik jalan kaki . kau pulak mintak kaki dengan aku.

Malas nak layan semua manusia ,aku memutuskan untuk silent phone dan tidur.

***

"Ohh just one more chance, to show that i love you baby" itulah bunyi alarm aku pagi ii. Sebelum tutup alarm dengar dulu lagu tu sampai habis HAHAHAHAHHA.

Doki DokiWhere stories live. Discover now