DD-16

8 1 0
                                    

Hai assalamualaikum. Jadi rasanya itu sahaja pengakhiran cerita aku dan haiqal. Sebuah cerita yang menyayat hati.

Kalau cerita ni masuk tv, aku rasa tajuk drama dia 'bersamamu'

So aku taktau nak teruskan or unpub je sebab mcm tak function dah. Lagipun kiteorg Tak sama sekolah dah so..

Aku berterima kasih Kat korang yang still baca update aku. Thanks a lot gais. Yang sapot aku kat sekolah dan kat wasap . Yang sapot cinta monyet aku dengan haiqal shshhssh kelakar la sia.

Lagi ii yang sampai aku kutip duit utk budak ii yang mintak no haiqal lagi ah takboleh blah. Blom kira yang mintak gambar candid haiqal tu HAHAHAHHAHAHAHAHA.

Act nak nanges ah dengar kisah hidup haiqal ni. Sumpah nak nangis.

Dia (as far as I know) dulu dia kerja dengan pakcik dia Kat kedai makan. Lepastu dia duduk rumah sewa.

Pergi sekolah naik bas mrt, selalu lambat sebab bas tu lambat sampai.

And selalu jugak takdtg sebab takcukup Baki Kat tng.

Selalu takdtg sebab silat, takpun terlajak tido .

Rekod paling gempak dia buat takdtg sekolah dalam 70 Hari.

Hebat bukan.

Dia ada kembar . Lahir ii memang ada kembar. Tapi mak dia bagi org sebab masatu dorang susah. And then kembar dia taktau pe citer .

Dia ada adik . Kembar jugak.

Sorang tu sumbing. Tpi dah okay sikit la..

Hidup dia susah jugak do. Sampai ticer bagi dia kerja asalkan dia dtg sekolah.

Sumpah aku rindu dia. Aku takleh move on sangat do.

Aku nak tolong hidup dia . Tapi aku pun Kat asrama takde duit hshssh.

Dahla lepas spm aku nak Cari dia balik. Manatau nasib aku baik aku boleh tolong dia.

Bye

Doki DokiWhere stories live. Discover now