Weh. Haritu en haiqal dah cp au dgn budak sch aku jugak ah.
Mula ii iman, then shafini.
Masa dia cp dgn iman, takde orang tau pun.
Then bila shafini, pergh heboh satu sch.
Tapi yang paling bestnya bila, tadi dia tunjuk gelang au. Lawa gila. Warna cam pink purple glitter.
Then aku kata ah untuk sape. Dia kata untuk shafini. Muka dia cam biasa je ah .
Then aku sambung wat kerja , dia lukis doodle kat buku nota pengawas aku ( ni buku lain sebab buku lagi satu dah hantar kat bilik disiplin)
Then dia sambung balik , " shafini bagi balik gelang ni" aku pandang haiqal. Eh why that pompuan?
"Ohh "
Aku sambung buat tulis rumusan.
"Korang break ke?" Aku giggling disitu.
"Haah"
Nani?
Aku terus pandang haiqal sambil buat muka 'kau-ni-siyes-ah'
"Yup" seakan tau apa yang bermain difikiranku.
"Asal do? Masalah pe?"
"Entah ah.. Dia kata nak break ,aku pun okay jela"
"Kau tak broken ke?"
"Broken ah gak but orang dah taknk en? Pojan kata geng dia tu memang suka game orang" halah budunya.
Dah ada org suka dia mainkan perasaan.
Bana .
And then masa bm berlaluuuuu dgn tidak pantas. Aku sambil ii buat rumusan tu main phone. Ala lek ah cikgu ni paling nice kot tede kau.
Sorok ii kit ah. Jangan bagi kantoi.
Aku chat bf aku. EHEHEHE. Rasanya dia takbanyak job dalam ff ni en.
"Weh ,selfie ah " kata haiqal. Eh . dia minta🌚
"Okay ,one two " dan yeah . official first selfie aku dengan dia. 🌚🌚🌚🌚🌚🌚
And then masa bm tamat. Aku cepat ii kemas barang aku dan menunggu haiqal . best do sembang dengan dia, aku takcukup setable dengan dia. Kami jalan beriringan ke arah tangga perempuan. Walaupun hanya dikhaskan untuk perempuan but dia mana kesah.
"So kau tengah cari baru ah sekarang ni?" Tanya aku. "Malas ah. Aku nak try aidil ,mana tau dapat"
"Babi gay"
"Hiyahiya kontet"
Bangang ah dia ni. Sesampainya di tangga paling bawah ,aku ternampak sarah dihadapan grill. "Weh cuba tgk tu"
"Asal?sarah?"
"Yup"
Dan dia pun ternampak haiqal lalu blah ketepi sana. Apekah kegedikan ini.
Aku pun blah ah en malas nak campur hal dia. Tiber mangga panggil aku.
"Wehhhh neliiiiiii"
"Pe"
"Tadi en kan ada sarah kat tepi tu, pastu ada athirah alif sekali. Athirah kata kat sarah 'weh haiqal kau balik dengan nayly do' HAHAHAHHA lawak yal"
Pft.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.
haiqal pun tergelak. Apa punya bana ah budak ni.
"Datang koko tak?" Haiqal menanya.
"Datang, tapi aku pergi dating kejap"
Dia terdiam kejap.
"Oh okay have fun" dia berlalu pergi. Eh why?
Act aku nak publish benda ni DUA MINGGU LEPAS but I'm too broke to live and internet aku benci aku