Büyük buluşma

120 8 1
                                    

Yatağımda uzanmış bunları düşünürken annem odama geldi. Çok heycanlıydı. 

''Hadi kalk! Geç kalacaksın.'' dedi 

''Anne bu kadar teleşlanma benide strese sokuyorsun.''

''Pekala.'' derin bir nefes aldı  ''Sen elini yüzünü yıka bende sana giyebileceğin kıyafetler buluyim.''

Yavaş yavaş yatağıma veda ediyordum ki; annemin ''Hadi Kamina hadi!'' demesiyle bir anda kalkıp lavobaya gittim. İçeriye döndüğümde yatağımın üzerinde kıyafet yığını vardı; indirime girmiş mağaza gibiydi her yer dağılmış ama kıyafet seçilmemişti. 5 Dakika sonra o kadar kıyafet arasından bir kombin yapıp giymemi söyledi. Annem camın kenarında deniz manzarasını izlerken bende üzerimi değiştirdim. Tam aynaya bakacakken annem karşıma geçti. Bu kadın böyle şeyler yapmaktan çok hoşlanıyordu. Beni omuzlarımdan iterek yatağıma otutturdu. Güzelce makyaj yapıp saçlarımı yana doğru taradı. Aynanın karşısına geçip kendimi eleştirmemek için çok zor duruyordum. Annemin yaptığı herşey çok güzel olsa bile bu sefer maymuna dönmüş olacağımı düşündüm. Bir süre sonra annem gözlerimi kapatarak beni koskoca aynanın karşısına götürdü. 

''Prensesler gibi oldun Kamina, gecenin en dikkat çekici kızı sen olacaksın.'' diye ekledi bir an önce gözlerimi açmasını bekliyordum çünkü annem bu kelimeleri söyledikçe merakım daha da artıyordu. Yavaşça ellerini gözlerimden çekti. 

........

Bir kaç dakika boyunca hayranlıkla aynada ki yansımamı izledim. Gerçekten annemin dediği kadar da güzel olmuştum fakat bir sorun vardı ki ben hala aynadakinin ben olduğuna inanamıyordum. Uzun boylu, esmer teni ve beline kadar uzanan yana doğru taranmış saçları ile mükemmel bir kız karşımda duruyordu. Yeşil gözleri, esmer tenini çok güzel tamamlıyordu. Kusursuz bir vücudu vardıen ufak bir kusur gözükmüyordu. Bordo yuksek bel etek üzerine bembeyaz sırt dekoltesi olan dar bir T-shirt giymişti ama gerçekten harikaydı. Anneme çok güveniyordum ama böyle bir kombin yapacağı aklımın ucundan bile geçmemişti.

   Hayranlıkla aynada ki yansımamı izlerken annem elinde ruj ile yanıma geldi. Onu gördüğüm gibi boynuna sarıldım.

''Çok teşekkürler bayan harikalar yaratan Ysbella maymuna döneceğimi düşünüyordum ama harika olmuşum.''

''Eğer biraz daha konuşursak ruj süremeden gideceksin ve o zaman gerçekten herkes seni maymuna dönmüş olarak görecek bayan çok bilmiş.'' Ruju özenle dudaklarıma sürdü.

Tekrardan aynaya döndüğümde dudaklarım harika olmuştu. Yüzümde çok abartı bir makyaj yoktu. Zaten belirgin olan elmacık kemiklerimi daha fazla belirginleştirmek için bordo bir allık sürmüş ve dudaklarımı daha dolgun göstermek için bordo bir ruj kullanmıştı. Çok sade ama bi o kadar da şık görünüyordum.

......

Saat yaklaşıyordu. Kıyafetim ile uyumlu olan gayet şık bir topuklu ayakkabı giydim. Manikür ve pedikürlerim olduğu için kuaföre gitmeye ihtiyacım yoktu. Annem hızla yanıma geldi.  

''Kamina dur!''  Korkmuştum. 

''Annee dikkat etsene kalbim yerinden çıkacaktı.'' Güldü

''Oje sürmedik gel buraya''

''Anne gerek yok ki''

''Olmaz öyle, gel tatlım.''

Annemin bakımını seviyordum ama moda yaşantısında gayet ünlü biri olduğu için ailesinin hatta evinde ki hizmetçilerin bile kusursuz olmasını istiyordu. Ki haklıydı da. Oflaya puflaya annemin yanına gittim ve büyük bir özenle ojeleri sürmesini izledim. Ellerim çok narin gözüküyordu ve ayaklarımda öyle. Evden çıkmak için dış kapıya doğru ilerlerken bir daha aynaya baktım. Fondötenin, rujun, ve ojelerin rengi o kadar çok uyumluydu ki sıradan bir geceye renk katacaktı. Görünüşümün getirdiği özgüven ile anneme uzaktan bir öpücük atarak evden çıktım tam Özümlerin kapısını çalacakken annem bir anda kapıyı açtı ve bordo renkli pörtföy çantayı elime sıkıştırdı. 

Gözkapakları ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin