4. Upír

154 13 0
                                    

POHLED Damona:
,,No jo, chlape. Na to si musíš zvykat." Hned na to se ozval místností hlasitý smích. I můj smích se přidal. ,,Tak zatím kámo." Přišel jsem k němu a poplácal ho po zádech. ,,Čus." Rozloučili jsme se a vyšel jsem ven. Venku byla tma a ticho. Jen se odněkat ozval párkrát hlasitý smích z okolních chatek. Na obloze zářily hvězdy a jedna veliká koule. Ano myslím tím měsíc. Dneska byl úplněk, takže i obyčejný človíček viděl dobře. Na jazyku se mi objevila mě až moc známá chuť a hned na to se mi ozval hladový žaludek. S úsměvem na tváři jsem se rozešel k lesu a zalezl do něj. Okolo mě bylo ticho. Ani zvířata nevydávala žádný zvuk. Oni věděli, že tu jsem. Opravdu nechápu, jak se někdo může živit ze zvířat. Rozešel jsem se tedy po pěšince a všechny mé smysly byly zapnuté. Vyšel jsem z lesa a přímo přede mnou byla dlouhá silnice. Řekl jsem si, že takhle taky někoho objevím a lehl si doprostřed té vlhké silnice. Jen, tak jsem tam ležel, vnímal svůj hladový žaludek a pozoroval hvězdy.
**
Furt nic. Žádné auto tu nejelo. Znuděně jsem se posadil a z pusy mi vyšel teplý obláček páry. (Ehm...nevím, jak to mám přesně nazvat😃). Zničeho nic jsem zaslechl pobllíž nějaké hlasy. Uh, konečně. Aspoň něco za dnešek. Postavil jsem se a vydal se potichu směrem odkud to šlo. Byl jsem opět v lese. ,,Víš co jsem ti slíbil ne?" Ozval se mužský hlas a já poznal od koho je. Samuel. Samuel je, dá se říct už mnoho let můj nepřítel. Je jako já a přitom nás chce navždy odstranit z povrchu země. Nenápadně jsem se tam podíval a zády ke mně stála nějaká dívka. Chudák holka. Bude asi jeho večeří. On se podíval mým směrem a já se svou upíří rychlostí dostal do koruny stromu. Díval jsem se na ně a čekal co bude dál. Ze křoví pode mnou skočil na tu holku Samuelův lidský poskok a možná i krevní pytel. Ta holka vykřikla a Tony ji držel pevně, aby sebou nemohla kroutit. Trošku mě to nudilo, tak jsem se díval na svůj denní prsten. Samuel se furt něčemu smál. Na ten jeho blbej smích jsem už pár desítek alergický. A bohužel mě furt pronásleduje. ,,Tak a naše malé a hezké koťátko bylo chyceno." Protočil jsem nad tím oči a z prstenu na ty pode mnou, přesunul svůj pohled. Tony tu holku furt držel a Samuel se zase g6smál. ,,Pusť mé ty hajzle!" Bylo to, tak nahlas až mě málen zabolely uši. Ten hlas mi byl povědomý. Nina. To ja ra Nina, se kterou jsme se potkali když tábor začínal. Nechápu co od ní zrovna on může chtít. Kdyby ji chtěl na jídlo, už dávno by v ni nebyla ani jedna kapka krve. No a do postele, to je možný. No to by ji zase asi hned odvedl do té jeho zaprášený chajdy.
**
Samuel Tonymu přikázal, aby vzal Ninu a někam se rozešel. Tony opravdu vzal Ninu do náruče a rozešel se s nu za Samuelem. I přes to, že sebou Nina furt házela a křičela na něj dost sprostý nadávky, Tony ji nepustil. Už mě to nebavilo a navíc jsem si řekl, že bych mohl pomoct téhle dámě v nesnázích. Upíří rychlostí jsem skočil ze stromu přímo na Tonyho a zakousl se mu do tepny na krku. Ani ne ve vteřině byl mrtvý a já vběhl opět nadlidskou rychlostí do lesa. Přece nechci, aby mě viděli ne? Pozoroval jsem je z pod stromu a přitom vnímal, jak mi z koutků úst teče trocha Tonyho dobré krve. Aspoň jsem se přitom i najedl. Z poloviny. Samuel něco zařval a šel rychle k Nině a k mrtvému Tonymu. Na Nině bylo vidět, že je dost vyděšená. Pán zajímavý přišel se kouknout na mé dílo a pak se obrátil na mě. Jakoby věděl, že tam jsem. ,,Ukaž se! Já vím, že tu jsi!" Zařval na mě. Ok, tak ví, že tu jsem. Bravo.
,,A ty, ty pojd se mnou!" Přikázal Nině a hrubě ji zvedl. Takové chování se u něj moc nevidí. Jejda. Asi jsem ho malinko naštval.
On ji ihned začal někam táhnout a bylo sakra moc vidět, že se ji nechce.
,,Pusť mě ti říkám!" Oplatila mu křikem a furt se snažila o osvobození. Když byly o kus dál, vzal jsem Tonyho tělo do lesa a někam ho položil, aby nebyl moc vidět.
V tom se ozval Ninin křik. Nechal jsem Tonyho Tonym a upíří rychlostí běžel k těm dvoum. Viděl jsem je už skoro u tábora.
Samuel byl zakouslý přímo do Niny tepny na krku. Svou up. rychlostí jsem se objevil u nich a ihned mu vytrhl srdce z hrudi. Jeho srdce jsem pohodil někam o kus dál, Samuelovo bezvládné tělo padalo k zemi a stejně, tak i Nina. Rychle jsem ji chytil a opatrně položil do trávy. Krev ji už skoro netekla z té rány a oči se jí zavíraly. Ne, ne, ne! Rychle jsem si rozkousl zápěstí a přiložil ji ho k ústům. Trocha mé krve se ji dostala do oběhu a já ji vzal jemně do náruče a rozešel se s ní do tábora.

Camp or death?Kde žijí příběhy. Začni objevovat