I Hate you, Bieber!

2K 91 1
                                    

"Celou noc byl u mě" zašeptala jsem Lucy, když jsme šli pomalu do třídy.

"Počkej, počkej" zarazila se Lucy. "Justin Bieber. byl celou noc u tebe??!!" zeptala se šokovaně.

"Jo! Ale neboj nic se nestalo. Usl u hororu, takže jsem ho nechala spát na gauči a já šla nahoru do pokoje" vysvětlila jsem. Vešli jsme do třídy a posadili se na místo. Vyhledala jsem Chaze, který seděl s Justine. Když si mě všiml usmál se. Zvedla jsem ruku a zamávala mu.

"Takže chceš, říct, že odešel ze své párty a šel k tobě?" zeptala se nevěřícně.

"Asi jo" pokrčila jsem rameny a ze své tašky jsem si vytáhla pouzdro a sešit. "Prostě došel a vrazil ke mě" 

"Páni" pískla Lucy "Ví to Chaz?" zeptala se.

"Ne!" vyhrkla jsem "Ani se to nedozví" řekla jsem a koukla na Lucy.

"Já nic neřeknu, ale jestli neřekne něco on" ukázala na Justina. 

"Jestli jo, bude mrtvej muž" zašeptala jsem a Lucy se vedle mě rozesmála. Ještě naposledy než zazvonilo jsem se otočila na Justina a Chaze. 

Poprvé jsem jedla ve školní jídelně a zase taková sláva to nebyla. Když jsem se dozvěděla, že bude zeleninový salát, tak jsem se těšila, ale když jsem ho dostala, nevím jestli se to za salát dá považovat. Vypadalo to jakoby to dělal Justin. U stolu jsem seděla jenom já a Lucy. Chaz byl někde s Justinem, ale slíbil, že se ukáže. Už mám skoro snězený oběd a on nikde. 

Napila jsem se pití, co jsem si koupila a koukla se po jídelně, jestli ho někde neuvidím. A měla jsem štěstí, protože právě vešel do jídelny. Šel směrem knám, ale něco nebylo vpořádku.

"Je pravda, že u tebe spal?" zeptal se příliš hlasitě, takže se po nás všichni koukli. Stoupla jsem si naproti němu.

"Kdo ti to řekl?" špitla jsem a hned za Chazem jsem uviděla Justina a měla jsem jasno. 

"Je to pravda, Liv?" zeptal se znovu. Přikývla jsem.

"Ale nic se nestalo, slibuji" dodala jsem.

"Možná se nic nestalo, ale lhala si mi" Chaz se otočil a mířil pryč. 

"Chazi!" zakřičela jsem za ním. Nic! Chvíli jsem stála na místě, ale potom jsem se rozběhla za ním. Schválně jsem vrazila do Justina a vyběhla z jídelny. Viděla jsem Chaze jak zabočil za roh. Právě teď jsem si uvědomila, že jsem v jídelně zapomněla tašku. Doufala jsem, že mi ji Lucy vezme. "Chazi, zastav prosím!" nedoufala jsem, že zastaví, ale on vážně zastavil a otočil se na mě.

"Liv, nech mě prosím chvíli na pokoji" zaprosil.

"Ale..." nenechal mě domluvit a dal mi krátký polibek a potom už jsem jenom viděla jeho záda, jak vyšli za školy. Bouchla jsem pěstí do nejbližší skříňky. 

Když jsem se pomalu vracela do jídelny, Lucy už šla i s mojí taškou. Potichu jsem poděkovala a pokračovala v chůzi za osobou, která se pomalu šourala ze školy, ruce měla v kapsách a dívala se na zem.

"Nenávidím te, Bieber" bouchla jsem ho pěstí do hrudě "Už mi nikdy nechoď na oči! Možná si kámoš Chaze, ale můj rozhodně ne!" zasyčela jsem na něho. Potom jsem se vydala se Lucy, která na mě čekala. Vzala jsem se tašku. Lucy se na mě obdivně dívala.

"Právě si seřvala Justina Biebera" zasmála se. "Jsi super!" usmála jsem se, seřvala jsem Justina Biebera.

Došla jsem domů, klíčky jsem hodila na bodník, boty jsem si vyzula a tašku jsem hodila do rohu. Nechtělo se mi chodit nahoru. Došla jsem do kuchyně a vzala si jabko. Potom jsem šla do obyváku a zapla si počítač. Než jsem se stačila rozkoukat, můj mobil mě upozornil na SMS. Natáhla jsem se pro něho a oteřela jsem SMS.

From Chaz for Liv: Otevřeš mi prosím? :3

Usmála jsem se a vyletěla ke dveřím. Když jsem viděla Chaze, můj úsměv se ještě rozšířil.

"Mám všechno, co máš ráda od čokolády k marshmellous" zvedl tašku a ukázal na ní.

"A co pendreky?" zeptala jsem se. Chaz se zasmál a přikývl. "Miluju tě" usmála jsem se a vtáhla ho do domu.

"Chceš poslední pendrek?" zeptal se Chaz. Zvedla jsme hlavu s jeho klínu a koukla se na pendrek, který držel.

"Ehm.. dáme si ho napůl" rozhodla jsem o osudě pendreku. Chaz přikývl a rozpůlil ho. Moji polovinu vložil do pusy a já začala kousat. Položila jsem si hlavu zase do jeho klína.Chaz si hrál s mými vlasy.

"Ty nemáš ráda Justina, co?" zeptal se Chaz.

"To jde tak vidět?" zasmála jsem se.

"Liv napadlo, mě že si někam zajdeme. Všichni čtyři" řekl. Sedla jsem si a koukla se na něho.

"Čtyři?" zeptala jsem se nechápavě.

"Jo- já, ty, Fredo a Justin"

"Chazi..." začala jsem, ale on mě přerušil.

"Prosím Liv, udělej to pro mě" chtěla jsem tak moc říct ne, ale nemohla jsem.

"Dobře" přikývla jsem. Chaz se usmál a přitáhl k sobě.

"Moc tě miluju" zašeptal a hned mě políbil.

Seděla jsem s Chazem a Fredem v drahé restauraci. A čekali na Justina. Kdyby to mělo být tak... jenom my tři bylo by to lepší. Najednou jsem uslyšela ten otřesnej hlas.

'Sorry lidi, že jdu pozdě. Potkal jsem starou známou" usmál se, a sedl si ke stolu. Pro mou smůlu na mé levé straně.

"To nic Bro" odpustil mu Chaz "Už jsme odjednali jídlo" 

"Super mám hlad" řekl Justin. Nevěnoval mi ani jeden pohled. A já za to byla ráda. Chaz mě pod stolem držel za ruku a palcem mě hladil. 

"Omluvte mě, musím na záchod" řekla jsem a vstala od stolu. Vzala jsem si tašku a vydala se směr záchod. Prvně jsem vykonala potřebu a potom jsem se trochu upravila v zrdcadle. Když jsem vyšla ze záchodu dostala jsem mini infarkt.

"Co se lekáš, Clarks" zasmál se Justin.

"Kdyby si tady nečekal jako nějakej vrah, tak bych se nelekla Bieber" vyjela jsem na něho.

"Ale nezlob se, chci jenom něco zkusit" řekl.

"Co?" zeptala jsem se. Než jsem se stihla nadechnout, Justin mě políbil. Cítila jsem jeho rty na svých. Najednou jsem se odtáhla.

"To se nemělo stát" řekla jsem "Řekni Chazovi, že se mi udělalo blbě." Než stihl něco říct, rozběhla jsem se pryč.

Boyfriend's friendKde žijí příběhy. Začni objevovat