6

4K 91 0
                                    

Edzésből indulva a busz pályára barátnőim nevetését,a telefonom csörgése szakította meg.
❤️Anya❤️
- Szia kislányom! Itt volt a szomszédból az a széparcú ,,kislány" azt üzente,ha haza érsz feltétlenül keresd meg.
- Szia Anya! Nem mondta,hogy miért?!
-Nem,de nagyon feldúlt volt.
-Sietek..Puszi!
-Puszi!
El sem köszöntem a lányoktól már is szálltam fel a buszra.
Megölt a kíváncsiság,mi a hisztie tárgya.
Hazaértem letusoltam.
Valaki kopog a fürdőszoba ajtaján..- Siess kislányom vár a Hanna!
Azzal el zárva a csapot vettem egy mélylevegőt magamra kaptam egy itthoni göncöt és mentem le Hannához.
-Beszélnünk kell!
-Oké gyere fel a szobába!
-Figyelj Amy én nem azert hagytalak ott mert zavart,hogy írt az a csaj.
-Akkor?!
-Annyi érzelem dúl bennem.
Mire válaszolni tudtam volna,megcsörrent a telefonja egy ,,hercegem" nevu felirattal.
Én hülye hisz hetero.
Annyira dühös voltam magamra,de a szerelemben és a háborúban mindent szabad..
Türelmesen vártam míg felfalják egymást a telefonban.. Kis időt vártatva letette.
-Végre. Mi ez az egesz Hanna?!
-Tartozom egy vallomással,de ne akadj ki.
-Ki vele.
-Ahonnan elköltöztünk városból ott maradt a barátom akivel 2 éve járunk.
Holnap lejön látogatóba.
- És ehhez nekem mi közöm?
- Az,hogy tetszel rohadtul,de ott a kapcsolatom és ha anyám megtudná,hogy egy lány iránt is táplálok érzelmeket ki akadna.
-Figyelj! Fáradt vagyok ehhez menj haza kérlek majd máskor megbeszéljük!
-Rendben.
Jó éjt!  Majd meg ölelt.
-Szia!

True Love Story (Lgbt)Onde histórias criam vida. Descubra agora