8

3.4K 78 2
                                    

Petra aznap estere itt maradt.
Annyira megnyugtat a közelsége..és meg a gondolataim is eltudta terelni Hannáról.
Tv-ben ment valami mesefilm azt néztük egy ideig míg a csókjaival meg nem szakította.
Hosszan és gyengéden csókolt.
Csókja égett a vágytól.
Miközben csókolt, a fenekembe markolt és húzott magához egyre közelebb.
Amint egyre közelebb kerültünk egymáshoz szaporábban vettem a levegőt.
Finoman a hajamba túrt, és törődően simogatta az arcom.
Majd csókunkat megszakította s a vágytól csillogó szemével a szemembe nézett és kérdezte: - Biztosan szeretnéd?!
Kicsit felhevült állapotomban válaszolni sem tudtam,csak magamra húztam folytatva azt amit egy buta kérdéssel megszakított.
Majd kínzó lassúsággal le húztam róla a pólót, bedőlt az ágyba én rá vetettem magam mint,egy prédára s csókolni kezdtem a felső testét.
Halk sóhajaival jelezte jól esik neki amit csinálok.
Egyik kezemmel a mellével játszottam a másikkal be nyúltam a háta mögé és megszabadítottam melltartójától.
S apró csókokkal halmoztam el nyakát a melléig.
Kigomboltam a farmernadrágját amit már Ő maga vett le.
A nedvtől el áztatott bugyiját ketté téptem.
Majd középsőujjam a hüvelyembe helyeztem amihez kis idő múlva csatlakozott a gyűrűsujjam is.
Nyelvem nedves csiklójához tettem,s gyorsan mozgattam rajta.
Mikor az orgazmus közeli állapothoz ért,lassítottam a tempót húzva a csúcsig jutását.
Ujjam és a nyelvem összhangban mozogtak.
(Ez előtt sosem csináltak ilyet,de nagyon tudták a dolgukat.)
Majd a lassútempót újra felváltotta a gyors.
Ami az orgazmusához vezetett egy hatalmas remegés kíséretében.
Miután el élvezett, át karolt és megcsókolt.
Vágytól meg mindig csillogtak a szemei.. - Most te következel!
- Jól hangzik.

True Love Story (Lgbt)Where stories live. Discover now