Epilog

240 29 1
                                    

ーYoonie nie rób tego proszęーusłyszałem za sobą ten bardzo dobrze znany mi głos

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ーYoonie nie rób tego proszęーusłyszałem za sobą ten bardzo dobrze znany mi głos. Jimin podszedł do mnie i mocno mnie przytulił, a ja wtuliłem się w jego klatkę piersiową.ーNie wracaj do tego proszę Yoongiśーpowiedział, a ja spojrzałem w jego piękne, niebieskie oczy.

ーTo nie jest takie łatwe jak ci się wydajeーodpowiedziałem mu, a on pocałował lekko moje usta.

ーPomogę ci obiecuję.

ーDlaczego pokazujesz mi tak okropne rzeczy? Dlaczego chcesz żeby znów powróciła moja choroba?ーzapytałem chłopaka, a on popatrzył się na mnie ze ździwieniem. Chciał coś powiedzieć ale wyprzeciłem go swoim pytaniem.ーDlaczego ja dalej żyję?ーzapytałem.

ーJak skoczyłeś to zginąłeś na miejscu. Twoim życzeniem było aby ktoś cię pokochał. Ale tak naprawdę, a nie żebyś znów musiał tkwić w tej  fałszywej miłości. Wtedy jako anioł stwierdziłem, że spełnie to życzenie. Dałem ci wybór. Albo będziesz żyć, od początku narodzin aż do śmierci i w ciągu tego życia znajdzie się osoba, która cię pokocha albo, że zapomnisz o tym tragicznym wydażeniu w twoim życiu i będziesz żył dalej, a niedługo takowa osoba się pojawi. Wybrałeś drugą opcję. Właśne dlatego pojawiałem się w twoich snach. Jako anioł nie mogłem schodzić na ziemię więc starałem się przekazać tobie tą miłość we snach jednak brak możliwości odzywania się mi to utrudniał. Dopiero od niedawna mam taką silną moc aby w ogóle z tobą rozmawiać. Jednak, żebym mógł zejść na ziemię i stać się prawdziwym człowiekiem musiałeś poznać prawdę, więc przyszedłem w trochę innej formie. Ale jestem tu i nie zamierzam cię już nigdy opóścić. Musisz mi zaufać i uwieżyć, że nie zrobiłem tego z litości czy bo ktoś mi kazał. Zrobiłem to, ponieważ cię kocham. Zakochałem się w tobie odkąd pierwszy raz cię zobaczyłem i wiedz, że już się ode mnie nie uwolniszーpowiedział, a ja rozpałakałem się ze szczęścia i pocałowałem go w usta.

ーJa też się kocham Park Jimin i nie zamierzam przestać. Pokochałem cię odkąd pierwszy raz pojawiłeś się w moim życiuーodpowiedziałem mu i wtuliłem się w szyję chłopaka.

ーJest jeszcze jeden powód dla którego cię ocaliłemーpowiedział po chwili Jimin i oparł swoje czoło o to moje. Mruknąłem pytająco, a on zaśmiał się i cmoknął mnie w nos.ーKażdy zasługuje na drugą szansę, a w szczególności tyーpowiedział i złączył nasze usta w spokojnym, pełnym miłości pocałunku.

The end

Can You Hear Me? | YoonMin | ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz