"my god! itna kuch ho gaya aur tuny kisi ko bataya tak nahi..."
"main kissy kya batata yar sab kuch itna achanak hua ki kuch bi sochny samjhny ka mauka hi nahi mila... aur ab main azhar k bary my gharwalon ko batakr.. unhy pareshan nahi karna chahta hun.." wo staring pr zor sy hath marty hue bola.. azhar k zikr pr uski ankho my khoon utar ata tha..
"tu taintion na ly yar... ab main agya hun na.. aur is azhar nami chidiya k par to ab main hi katunga.. tu bs dekhty jaiyo.." wo usky kndhy pr hath rakhta thos lahjy my bola..
"nahi sam ye itna asan nahi hai .. hamy ek ek qadam bahut soch samajh kr uthana hoga . .. kyunki jitna mujhy mansoor sahab sy usky bary my pata chala hai usky mutabik wo kafi khatarnak insan hai...so be carefull.." wo ab gaon ki sadak pr oahuch chuky thy...
zzzzzzzzzzzzzzz
"sab kuch waisa hi hai jaisa main chor kar gayi thi.... bas kch badla hai to wo main hu.. mera naseeb hai...ek hfty phly tak sabkuch kitna achcha tha... aur ab dekho..sab kuch khatm ho gaya hai.. azhar sab kuch khatm.. " wo khidki sy bahr dekhti lagatar sochy ja rahi thi.. aur uski ankho sy lagatar ansu jari thy ...
"meri kismat itni buri kyu hain... ?kyu mujhsy meri sari khushiyan chin lo jati hain har bar.. pely papa aur ab azhar....shayad mera muqaddar kali syahi sy likha gaya hai..esi loye meri zondagi..andheron sy bhari hui hai..na koi roshni na koi ymmed ki kiran ... kuch bi nahi hai ab..." usny sofey ki pusht sy apna sar tika diya....
zzzzzzzzzzzzzz
" kya mujhy ek glass pani mil sakta hai ji" wo aliya sy mukhatib hua..
"zeher hai piyengy"? wo dant pees kar boli..
" ap pilayegi to shauk sy piyengy" uskivsargoshi per wo tilmilabuthi..
"nanuuuuuu..." wo zor sy chillayi to wo fauran usky pas sy uth gaya..par wo to bekhabar soyi padi thin..
"idiot.." aliya ny sar jhtka..
zzzzzzzzzzzz
"uff.. kafi thak gaye .. main to jakr ab mazy sy soungi.. bas.." aliya van sy utrty hue gul sy mukhatib hui .. jo khye khoye andaz my chal rahi thi..
"hmmm.." usny chota sa jawab diya..aur usko lekr andr chali gayi...aur ahil sameer ko lekr apny roim my agya...
" wow.. yar its amazing.. mygod ye to one peace hai yar.." wo haveli ko tarifi nazron sy dekh rha tha.. uski decoration dekhkr uski ankhe phati ki phati reh gayi thin... haveli k andr aisa mehsus hi nahi ho raha tha ki wp gaon my hain.. kyunki usmy wo sari facalities maujood thin... jo sheher k ameer tareen gharano my hoti hain...
" yar waisy ek bat to hai.. bhabhi hain badi pyari...par haye ri qismat .. phooti bhi to tijh jaisy rukhy phiky insan sy.." wo bechargi sy bola to sameer ny gussy sy usy ghoora...
" shut your dirty mouth...you monkey.." usny dresser sy kangha utha kr uski yrf ichala jo ki usny maharat sy pakad liya..
" ismy galat kya keh diya mainy yar...haye.. kya lag rahi thin aj wo..mere dil my to kuch kuch hony laga.." wo apna dil sehlaty hue bola..to ahil ny usko daboch liya..
" oye chor yar.. mar hi dalega kya.." wo usko apny upr sy hataty hue bola..
" ab agr tuny ek bi ulti sidhi bat boli na to.. main tijhy chorunga nahi.." wo usy warn karta uth gaya..to sam tezi sy usky pichy lapka..
" chal chor meri jaan ...achcha sorry.. ye ly meti mithi puchchi.." usny usky gal chumy jo wo jhunjhlakr apna gal ragadny laga...
" haye allah..ye main kya dekh rahi hoon... satyanas jaye tera muwe karamjaly..ye din hi dekhna baki reh gaya tha..." naseemn phuppo ny undono ko dekhkr kuch aur hi matlab nikal liya aur apna sar pitti huwe.. waha sy chali gayi.. jabki wo dono unky alfazon pr hi baukhla gaye thy.....ahil ny usy kha jany wali nazron sy dekha to wo khisiya kr apna sr khujany laga..
YOU ARE READING
DASTOOR-E-MOHABBAT =(COMPLETED)
Romancethis story is full of drama,romance,suspense ,tragedy and comedy.. it means.. full of enjoymnt.. and after read this story you will never forget this ...