"kya main puch sakta hun kal rat ap apny room my kyu nahi thin.." wo jo kl sy bhara baitha tha..ab usko samny dekh kar uska gussa phuta tha .
"wo..actually kl aliya k sath baton my wakt ka kuch andaza hi na hua..aur phir kb nind agyi kuch pata hi na chala ." wo uski trf dekhny sy bach rahi thi so bina us par nazae daly apny wardrobe sy kpdy nikalny lagi..
"hmmmm...to koi mujhsy bhag raha hai.." wo awazpar mudhi to wo ayen usky pichy hi khara tha wo buri trh chaunk gayi..
"main ..kyu bhagungi apsy.."
"mainy tumhara to nam nahi liya.." uski muskurahat gehri ho gayi..
"ali plz mujhy jany den.." wo uski giraft sy niklny ki koshish karny lagi..jo ki wardrobe sy sati khari hui thi..aur ali ny apny dono bazu usky ird gird hatal kar rakhy thy..
"mahi aj tum kahi nahi jaogi.." uski awaz sargoshi my badal chuki thi..mahrukh ko lag raha tha uska dil pasliyan cherkar bahr ajayega..
"ali plz jany de mujhy.." wo buri trh ghabra rahi thi. aur ali uski ghabrahat sy bharpoor maza le raha tha ...
"mahi kya tumhy nahi lagta kibab hmdono k bich k fasly khtm ho jany chahiye.." ali dhery sy ysky balon k pas mu ke gaya aur sargosh k andaz my bola to mahrukh ka halk rak khushk ho gaya...
"ali plz..mujhy jany dijiye.." wo bahut narvous ho rahi thi..par ali ab puchy hatny ko tayar nahi tha wo uski bat sun hi nahi raha tha..usky hoth dhere dhere uski gardan ko chuny lagy to jaisy mahrukh k jusm my currnt daur gaya..
"plz ali..plz ..
" ali..no.
ali.
ali.." akhir kar ek zordar ki awaz k sath usny ali kk dhakka dita to jaisy wo hosh my agaya..phirek dam hi uska mood bahut zada kharab ho gaya .wo taish k alam my usky pas sy hata phir apny pair ki thokar sy pas parey stool ko hawa my uchal diya. ..aur sath hi bahr jaty wakt usky rasty my any wali har chiz ko usny yun hi bikher diya aur jalali gussy sy bahr nikl gaya..jabki mahrukh ankhy pharey uska ye roop dekhti reh gayi..phir usy apni galti ka ahsas hua to wk apny kab katti ansu bahany lagi ..zzzzzzzzzzzzzz
"hey kaha bhag rahy ho.." aliya ny pichy sy uska hath pakar kar roka to ek jhatkt sy wo ruk gaya..
"oh hii...kaisi ho tum..." wo muskurakar usy dekhny laga
"main to bilkul thik hun..par janab ap kahan khoye khoye reh rahy hain.." wo uski ankho k pas chutki bajaty huwe boli jo ki kisi aur janib dekhkr ussy bat kar raha tha..
"ary kahin bi to nahi yar....tum khamkhah my apni es chiriya si jan par bojh mat dalo.." usny aliya k sar par ek halki si chapat lagayi..
"achcha ye bataiye..aapny apny parents sy bat ki hmdono k barey my.." wo dono sath my walk kar rahy thy jabki uski bat par wk gadbada gaya . .
"ahhh .ha..nahi..wo.."
"ary kya ha nahi sam..ap bi ..saf saf bataiye apny bat ki ta ni.." wo ab chidh gayi thi.."wo darasal mainy phone kiya tha ghr par..actually wo ajkl dad kisi busi
YOU ARE READING
DASTOOR-E-MOHABBAT =(COMPLETED)
Romancethis story is full of drama,romance,suspense ,tragedy and comedy.. it means.. full of enjoymnt.. and after read this story you will never forget this ...