part-1

1.4K 32 0
                                    

"are sugra zara jaldi jaldi hath chalao..abi to sara kam para hai.. aur basheer tumney upr ka kamra achchi trh sy durust kiya hai na.."?....wo barabr mulazimo ko hidayat deti ja rahi thin unki khushi to bus dekhty hi ban rahi thi....

" oho badi ammi ap itni tntn kyu le rahi hain... sab kuch to apke kahe mutabik hi ho raha hai na..ap yun apney apko in kamo my halqan na kare.. ap jayen aram karen.. main yaha dekh lungi.." zara jo kabsey apni sas yani rabiya ko muskuratey hue kamo mey uljha hua dekh rahi thi to unhe waha sy hatana chaha kyunki wo high blood pressure ki mariza thi.. aur khamkhah ki taintion sawar kar rakhi thi...

" tu pare hatm main koi buddhi ho jo thakungi.. abi bi mujhme tujhsy zada taqat hai.." unhoney banawti akad dikhayi.. to zata has di..

"ha bhai kaha ap jawani ki dehleez ko chutey hue aur kaha main budhape ki mari.." usney ankh dabakr unhe chera pr wo b kaha manny wali thin..

"bibi ab tum b apney apko budha man lo..  mashaallah tumhara b to 26 sala jawan jahan bachcha hai  na.." ahil k zikr k sey hi unki ankho me chamak badhney lagti hai..

"mashaallah.. badi ammi wakt kitni tezi sy guzarta hai na.. abi to hamara ahil itna sa tha na.. kaisey purey ghr me mujhy daudata tha aur phir faurn jakr taya abbu ki god mey chadh jata tha.. (thoda hans kar) janta tha na ki ab uski ammi use pakar nahi paengi.." wo ek dum hi mazi me kho gayi.. phir nazar rabiya pr padi jo ki ankho me ansu liye apney shauhr ko yad krney lagin

"ha beta... kash ki aj tumharey taya abbu zinda hotey to aj sabsey zada khush wahi hotey.. kyunki aj unkey ladley ki aamad jo hai.. pr wo to etni jaldi hum sab ka sath chor kr chaley gaye.." unki awaz bhigney lagi to zara ney unhe kandhon sey tham liya..

zzzzzzzzzzzzzzzz

"oh god main kya pehnu mujhy kch b samjh me nhi arha hai.. mujh prye clr achcha lagega ya ye?" usney lagbhag apni puri wardrobe khali kr di thi.. pr kch b decide nhi kr pa rhi thi ki kya pehney..

"main kya pehnu jo wo mujhy dekhty hi mera ho jaye..hai kaisa dikhta hoga wo.. pata nahi uski pasand kya hogi.. uff ab main kya karun?" wo mukhtalif khayalaton my uljhi hui thi.. ahil ko wo bachpan sey chahti thi.. aur ab itne salon bad wo india arha tha to jaisey wo khushi sey pagal hui ja rahj thi..

 aur ab itne salon bad wo india arha tha to jaisey wo khushi sey pagal hui ja rahj thi

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"hmmm.. wo london sy araha hai to deffinatily usey westrn look hi pasand ayega.. aur wise b mujh pr sab kuch jachta hai.. wo mere husn sy bhag kr kaha jaega.... ok so this is done..", mahrukh ney ek dress pr faisley ki muhar lagayi..aur gungunati hui washroom me ghus gayi.. wo aisi hi thi ziddi khudsar... hr chiz usy bs usky mutabiq hi pasand thi.. uska ye rang dhng kya gul kholayega... ye to ane wala waqt hi bataega..

zzzzzzzzzzzzzzz

"assalamu alaikum ammi.."

"wailekumassalam.. meri bachchi jeeti raho khush raho.." zarish ko dekhte hi rabiya khil uthin.. unhoney usey apni bahon my bhar liya..

DASTOOR-E-MOHABBAT =(COMPLETED)Onde histórias criam vida. Descubra agora